«شادروان» آماده اکران نوروز است/ مشغول آماده‌سازی متریال تبلیغاتی هستیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۱
حسین نمازی در گفتگو با صبا:

«شادروان» آماده اکران نوروز است/ مشغول آماده‌سازی متریال تبلیغاتی هستیم

حسین نمازی کارگردان فیلم سینمایی «شادروان» که در لیست اکران های نوروزی قرار دارد درباره برنامه اکران سخن گفت.

حسین نمازی کارگردان فیلم سینمایی «شادروان» که در لیست اکران نوروزی ۱۴۰۱ حضور دارد و قرار است از ۱۸ اسفندماه در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآید در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره اکران فیلم عنوان کرد: دو سه روز اخیر درگیر اصلاحیه های پروانه نمایش کار بودیم و با توجه به اینکه نسبت به اکران نوروز اعتراضی نداریم نسبت به زمانی که داریم آماده سازی متریال تبلیغاتی فیلم را انجام می دهیم.

او افزود: به هرحال اکران نوروزی خیلی اتفاقی شد و طبیعی است که زمان زیادی برای تبلیغ وجود ندارد و نمی توان برنامه ریزی خاص و دقیقی در نظر داشت.

کارگردان فیلم سینمایی «شادروان» بیان کرد: به هر حال ما با توجه به زمان اکران سعی می کنیم از پتانسیل های تبلیغاتی خود بهترین استفاده را ببریم ضمن اینکه زمان زیادی از حضور فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر نگذشته و ذهن مخاطب تا حدی آماده است و امیدواریم با تبلیغات مناسب  اکران خوبی داشته باشیم.

این کارگردان اظهار کرد: یکسری از آثار درخواست اکران برای نوروز دارند ولی در نهایت شورای صنفی و سینماداران هستند که فیلم را برای اکران بررسی می کنند. خوشبختانه در ایام جشنواره سینماداران به صورت شفاهی تقاضای اکران برای نوروز را به ما پیشنهاد داده بودند.

کارگردان فیلم سینمایی «آپاندیس» با تاکید بر اینکه شاهد ترکیب متفاوتی در اکران نوروزی هستیم، عنوان کرد: نمایش های فیلم «شادروان» در طول جشنواره فیلم فجر نشان داد رضایت مخاطبان را جلب کرده است، گرچه به هر شکل فیلم اکنون در اکران نوروزی حضور دارد و ما باید تلاش کنیم اکران خوبی داشته باشد.

این مدرس فیلمسازی در پایان عنوان کرد: بازخورد مخاطب در طول جشنواره فیلم فجر خوب ببود و نشان از استقبال آنان داشت اما مباحث پیش بینی نشده ای مثل بیماری کرونا، افزایش یا کاهش ظرفیت ۵۰ درصدی سالن ها را نیز باید در نظر گرفت چراکه همه برای اکران تاثیرگذار است.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است