مایکل داگلاس در نقش بنجامین فرانکلین ظاهر می‌شود/ ماموریت خطیر در فرانسه | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۳

مایکل داگلاس در نقش بنجامین فرانکلین ظاهر می‌شود/ ماموریت خطیر در فرانسه

مایکل داگلاس در سریال کوتاه «اپل» نقش بنجامین فرانکلین را بازی می کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، مایکل داگلاس بازیگر و تهیه کننده مطرح سینمای جهان در سریال کوتاه جدیدی محصول اپل نقش بنجامین فرانکلین بنیانگذار ایالات متحده را  بازی خواهد کرد.

این سریال که هنوز عنوانی ندارد بر اساس کتاب «یک بداهه گویی بزرگ: فرانکلین، فرانسه و تولد آمریکا» نوشته استیسی شیف نویسنده برنده جایزه پولیتزر ساخته می شود.

کرک الیس نویسنده سریال «جان آدامز» محصول شبکه HBO، این مجموعه را برای اپل می‌نویسد و به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در آن فعالیت می‌کند.

تیم ون پتن کارگردان برنده جایزه امی نیز کارگردانی و مدیریت تولید این پروژه را بر عهده خواهد داشت. مایکل داگلاس نیز علاوه بر ایفای نقش در این مجموعه، از مدیران تولید پروژه خواهد بود.

این سریال داستان یکی از بزرگترین قمارهای دوران زندگی بنجامین فرانکلین را بررسی می کند؛ فرانکلین در سن ۷۰ سالگی بدون هیچ گونه آموزش دیپلماسی، کشور فرانسه را که یک مملکت با سلطنت مطلقه بود، متقاعد کرد تا فعالیت آمریکا در عرصه دموکراسی را ضمانت کند. ماموریت هشت ساله فرانکلین در فرانسه حیاتی ترین خدمت این فرد به کشورش است خدمتی که بدون آن انقلاب آمریکا پیروز نمی شد.

مایکل داگلاس جدیدا در سریال «روش کامینسکی» محصول نتفلیکس بازی کرده است که سومین فصلش سال ۲۰۲۱ منتشر شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است