فصل سوم «چاپ اول» به پخش رسید/ تدارک ویژه‌برنامه تحویل سال ۱۴۰۱ شبکه خبر | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۴
سید احمد موسویان در گفتگو با صبا:

فصل سوم «چاپ اول» به پخش رسید/ تدارک ویژه‌برنامه تحویل سال ۱۴۰۱ شبکه خبر

اولین قسمت از فصل سوم برنامه صبحگاهی شبکه خبر به نام «چاپ اول» نهم اسفند روی آنتن رفت.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، اولین قسمت از فصل سوم برنامه صبحگاهی شبکه خبر به نام «چاپ اول» با اجرای محمدحسین قاسمی و المیرا شریفی‌مقدم و به تهیه کنندگی سید احمد موسویان و سردبیری میکائیل دیانی نهم اسفند روی آنتن رفت.

سید احمد موسویان تهیه کننده این برنامه تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار صبا گفت: ما در فصل سوم «چاپ اول» سعی کردیم که حال و هوای یک برنامه صبحگاهی را بیشتر در این برنامه زنده کنیم و اولین گام این تحول هم یک محیط و دکور خلاقانه را برای برنامه طراحی کردیم که در این دکور از منظره شهر تهران هم بهره برداری کرده‌ایم.

وی افزود: در بخش فضای گرافیکی برنامه هم شور و نشاط برنامه را مطابق با یک برنامه صبحگاهی طراحی کرده‌ایم و البته به فضای برنامه خبری که در شبکه خبر تولید می‌شود هم توجه کردیم که این دو در کنار هم یک اتفاق قابل قبولی را در برنامه سازی ایجاد کرده است.

موسویان درباره رویکرد محتوایی این برنامه تلویزیونی گفت: در محتوای برنامه «چاپ اول» به بازتاب و بررسی حرف‌ها و دغدغه‌های مردم و مطالبات آن‌ها می‌پردازیم و این نوید را می‌دهم با تیم محتوایی جدید و جوانی که در برنامه آمده‌اند، شاهد یک برنامه دقیق و محتوامحور خواهید بود.

وی عنوان کرد: قصد داریم مرکزیت تهران را به عنوان زمینه سوژه‌ها کنار بگذاریم و به سوژه‌ها و دغدغه‌هایی که در شهرهای مختلف کشور پیش می‌آید بپردازیم و در حد توان‌مان صدای مردم باشیم.

تهیه کننده برنامه «چاپ اول» با اشاره به اینکه برنامه از سمت مردم و مسئولان با اقبال رو به رو بوده و به همین دلیل به فصل سوم خود رسیده است، گفت: بارها پیش آمده که پیگیری و بررسی‌های ما در برنامه به نتایج خوشایندی رسیده و حتی مسئولان برنامه ما را به عنوان منبع اطلاعات خودشان انتخاب کرده‌اند و به همین دلیل قطعا با همراهی مردم هم مواجه بوده ایم.

وی افزود: از همین جا از مردم درخواست می‌کنم ما را در شبکه‌های اجتماعی هم دنبال کنند و با ما در ارتباط باشند تا گروه محتوایی و سوژه‌یابی ما به بررسی دغدغه‌ها و مشکلات می‌پردازند و آن را در برنامه طرح خواهند کرد.

موسویان درباره این برنامه بیان کرد: قصد داریم علاوه بر بررسی دغدغه‌ها و مشکلات مردم و ایجاد یک فضای شاد و مفرح صبحگاهی برای بینندگان، با مرور اخبار حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، ورزشی و آموزشی، از سطح خبر عبور کنیم و به تحلیل و بررسی مسائل پیرامون خبرها بپردازیم تا مردم بتوانند صبح هر روز با یک ضرب آهنگ درست و ریتم بالا شاهد یک مجموعه کامل صبحگاهی باشند.

این برنامه ساز در پایان با اشاره به اینکه ویژه برنامه شب عید شبکه خبر با برنامه «چاپ اول» روی آنتن می‌رود، توضیح داد: طبق صحبت‌هایی که تا به الان شده است ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۱ شبکه خبر با برنامه «چاپ اول» و با اجرای محمدحسین قاسمی و المیرا شریفی‌نیا با مردم همراه می‌شود و بعد از آن با یک فاصله یک هفته‌ای از اواسط تعطیلات نوروزی بار دیگر با مردم همراه خواهیم شد.

برخی از عوامل این برنامه تلویزیونی عبارتند از تهیه کننده سید احمد موسویان، کارگردان بهراد رحمانی، سردبیر میکائیل دیانی، جانشین سردبیر مصطفی ساجدی و مجریان برنامه المیرا شریفی‌مقدم، محمدحسین قاسمی، نازنین پیرکاری، محسن جندقی، مهدی آقاموسی، محیا ساعدی، محمد حسین سرو و سجاد هاشمی.

فصل سوم برنامه «چاپ اول» شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۱۵ تا قبل از خبر ساعت ۹ شبکه خبر روی آنتن می‌رود.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است