آثار این نمایشگاه با مدادرنگی خلق شده‌ است | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۹

آثار این نمایشگاه با مدادرنگی خلق شده‌ است

نمایشگاه گروهی «این مداد، رنگیست» تا 20 اسفندماه در گالری جاوید برپاست.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، نمایشگاه گروهی «این مداد، رنگیست» روز جمعه ۶ اسفندماه در گالری جاوید افتتاح شد و تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد.

هنرمندان حاضر در این نمایشگاه عبارتند از علیرضا آسانلو، آرمان استپانیان، پروانه اعتمادی، سعید امدادیان، جمیله پورنیا، انیس تبرایی، مهدی جدلی، زهرا حسینی، مهدی حسینی، واحد خاکدان، علی خسروی، نعیمه رزاقی، اردشیر رستمی، فرشته غازی راد، مانی غلامی، مجید فداییان، عباس کیارستمی، علی گلستانه، منوچهر معتبر، نازیلا مقدم، فرزین مومنی راد و وحید میرزامحمدی.

افتتاحیه این نمایشگاه عصر جمعه با حضور احسان آقایی، بهزاد شیشه گران، علی خسروی، بیژن بیژنی، مجید فداییان، مهدی کرم پور، اردشیر میرمنگره، ساناز آریانفر، عباس مشهدی زاده، وحید میرزامحمدی، فرزین مومنی راد، کیانوش معتقدی، آرمان استپانیان، محسن دایی نبی، خسرو قربانی فرجزاد، مهرداد فلاح، جمیله پورنیا و جمعی از هنردوستان و هنرمندان در گالری جاوید برگزار شد.

در بیانیه این نمایشگاه گروهی نقاشی آمده است: «مداد رنگی‌ اولین ابزاری است که ما برای خلق  در اختیار کودکانمان قرار می دهیم؛ شاید همین موضوع باعث شده است که هیچگاه نگاهی جدی به این ابزار نقاشی آن طور که باید انجام نپذیرد، حال آنکه تکینک مداد رنگی یکی از سخت ترین و پیچیده ترین تکینک های یادگیری هنر نقاشی است. نمایشگاه این مداد،‌ رنگیست نمایانگر آثار چند نسل از هنرمندان این سرزمین است که برای خلق اثر خود از مداد رنگی‌ بهره برده اند و آثاری بدیع و کم نظیر خلق کرده اند.

این نمایشگاه را با یادی از عباس کیارستمی، به بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و امیر نادری تقدیم می کنیم. باشد که عمرشان دراز و تنشان سلامت باشد.»

علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه به جز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری جاوید به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای زرتشت غربی، کوچه یزدان، پلاک ۱۷، واحد یک مراجعه کنند.

عکس‌ها از سینا جهانی است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است