شاید دیگر جای من در تلویزیون نیست/ یک فیلم سینمایی خواهم ساخت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۲
بهنوش صادقی در گفتگو با صبا:

شاید دیگر جای من در تلویزیون نیست/ یک فیلم سینمایی خواهم ساخت

بهنوش صادقی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون می گوید طرحی را برای ساخت به تلویزیون داده ولی او را بی پاسخ گذاشته اند.

بهنوش صادقی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره فعالیت های اخیر خود اظهار کرد: تصمیم دارم به زودی یک فیلم سینمایی با موضوع اجتماعی جلوی دوربین ببرم.

او افزود: فیلمنامه این فیلم را خواهرم مهنوش صادقی نوشته و قرار است کارگردانی کار به عهده من باشد.

کارگردان «خانه دیگری» با اشاره به تولید برنامه برای تلویزیون عنوان کرد: چندی پیش طرح برنامه ای ترکیبی را برای تلویزیون فرستادم که متاسفانه به اندازه‌ای مرا معطل گذاشتند که از ساخت آن منصرف شدم. برخوردی که از سوی صدا و سیما با من شد این تصور را برایم پیش آورد که شاید دیگر جای من در تلویزیون نیست.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم ۲» درباره بازی در آثار سینمایی و تلویزیونی تاکید کرد: هرگاه فرصتی پیش بیاید بازی نیز می‌کنم برای مثال به تازگی در یک فیلم کوتاه به عنوان بازیگر حضور داشتم.

او ادامه داد: البته بیشتر تمرکز من روی کارگردانی است برای همین عموما در کارهای داستانی یا بلند به عنوان بازیگر حاضر نمی‌شوم.

بازیگر سریال «مدینه» در پایان درباره کار در شبکه نمایش خانگی تصریح کرد: دوست دارم کار در شبکه نمایش خانگی را تجربه کنم چون مخاطب فراوانی دارد البته در این عرصه نیز برخی ملاحظات وجود دارد که کارم را کمی دشوار می‌کند و به همین دلیل ترجیح می‌دهم با یک طرح خوب به این عرصه وارد شوم تا بتوانم کارم را با موفقیت پیش ببرم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است