ابراهیم شکوری مدیرعامل جدید انتشارات سروش صداوسیما شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۳

ابراهیم شکوری مدیرعامل جدید انتشارات سروش صداوسیما شد

ابراهیم شکوری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت انتشارات سروش منصوب شد.

به گزارش صبا، احمد شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صداوسیما در حکمی ابراهیم شکوری را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت انتشارات سروش منصوب کرد.

احمد شهریاری در این حکم تولید محتوای مکتوب متناسب با هویت ایرانی – اسلامی، بهره‌گیری از استعدادها و ظرفیت‌های صداوسیما برای جریان سازی فرهنگی و تقویت حوزه تولید محتوای اختصاصی کودک، نوجوان و خانواده را از اهم وظایف مدیرعامل جدید انتشارات سروش خوانده است.

در این حکم همچنین آمده است: «حضور پررنگ در عرصه پخش دیجیتال کتاب و مجلات سروش، ترجمه کتب فاخر به زبان‌های دیگر و توزیع در سایر کشورها و تهیه پیوست‌های فضای دیجیتالی برای ترویج و ارجاع دهی به تولیدات سروش از دیگر وظایف مهم جنابعالی است که امید می‌رود در چارچوب منویات مقام معظم رهبری، قوانین و ضوابط جاری کشور و یاری کارکنان خدوم رسانه ملی محقق شود.»

ابراهیم شکوری، دانش‌آموخته دکتری علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی (ره) در مرحله نگارش رساله است و پیش از این مسئولیت‌های مدیرکلی امور مجلس، مدیرکلی اخبار داخلی و مدیریت مستندسازی شبکه خبر صداوسیما را در کارنامه خود دارد.

مدیر دفتر نمایندگی صداوسیما در نیویورک، مقر سازمان ملل متحد و مدیر خبر دفتر نمایندگی صداوسیما در بیروت نیز تجربیات برون مرزی اوست.

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صداوسیما همچنین از زحمات و تلاش‌های سید صادق رضایی در زمان تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است