بازی در «مورچه‌خوار» چالش سختی بود/ تنها دو شانس برای ضبط سکانس داشتیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۸
شهریار حیدری در گفتگو با صبا:

بازی در «مورچه‌خوار» چالش سختی بود/ تنها دو شانس برای ضبط سکانس داشتیم

بازیگر فیلم سینمایی «مورچه خوار» درباره بازی در این فیلم که هم اکنون روی پرده سینماهای سراسر کشور در حال اکران است، توضیح داد.

شهریار حیدری بازیگر فیلم سینمایی «مورچه خوار» به کارگردانی شاهد احمدلو که در حال اکران روی پرده سینماهای سراسر کشور است در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا عنوان کرد: «مورچه خوار» سومین اثری بود که در کنار شاهد احمدلو و اولین کاری بود که در کنار کیان باباییان تهیه کننده به عنوان بازیگر حضور داشتم.

او افزود: ایفای نقش در این کار چالش سختی بود چراکه در سکانس ابتدایی کار که نقش من از آنجا شروع می شد هیچ یک از عوامل در کنار ما نبودند و برای بازی در این سکانس من و دیگر بازیگران با یک تلفن همراه به خیابان که لوکیشن کار بود، رفتیم.

بازیگر فیلم سینمایی «مورچه خوار» ادامه داد: سختی کار زمانی بود که فقط دوبار شانس ضبط سکانس مورد نظر را داشتیم چون من یک تیشرت سفید بیشتر نداشتم و اگر این لباس خونی می‌شد امکان ضبط مجدد نبود.

حیدری درباره روند تمرین پیش از بازی توضیح داد: پیش از ضبط، سکانس را یکبار تمرین و سپس آن را با گوشی ضبط کردیم که خدا را شکر کار در آمد.

بازیگر فیلم سینمایی «طاق باز» درباره تجربه کار با شاهد احمدلو نیز عنوان کرد: در فیلم سینمایی «سینماخر» یا «مشمه» به کارگردانی احمدلو به عنوان بازیگر حضور داشتم. «سینماخر» یک فیلم تجربی هنری بود و من در آن فیلم نقش دستیار کارگردان فیلم را بازی می کردم.

بازیگر نمایش بیان کرد: فیلم «سینماخر» در اصل سینما داخل سینما بود و خوشبختانه با توجه به ساختار و محتوایی که داشت موفقیت های خوبی در عرصه بین المللی کسب کرد.

شهریار حیدری در پایان گفت: در حال حاضر مشغول تمرین نمایش «آخرین غروب پاییز» نوشته فردیش دورنمات هستم که امیدوارم سال آینده برای اجرا آماده شود و مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است