قائم مقام رییس صداوسیما در امور اقتصادی منصوب شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۳

قائم مقام رییس صداوسیما در امور اقتصادی منصوب شد

حسین رضی به‌عنوان قائم مقام رییس صدا و سیما در امور اقتصادی منصوب شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما طی حکمی حسین رضی را به عنوان قائم مقام رییس صداوسیما در امور اقتصادی انتخاب کرد.

در این حکم حسین رضی را به شناسایی و فعالسازی همه ظرفیت‌های اقتصادی سازمان برای ایجاد درآمد پایدار، متناسب با مأموریت‌های فرهنگی سازمان مأمور کرده است.

ساماندهی مجموعه‌های اقتصادی وابسته یا مرتبط با سازمان، تلاش برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اجتماعی در تأمین نیازهای سازمان برای تولید محتوای فرهنگی و فاخر، طراحی و پیگیری ایده‌ها و راهکارهای افزایش بهره وری، تلاش به منظور کاهش هزینه‌های سازمان با حفظ و ارتقای کیفیت فعالیت‌ها از طریق هماهنگ سازی و هم افزایی بخش‌های مختلف از دیگر مأموریت هایی است که جبلی در این حکم به حسین رضی محول کرده است.

رییس رسانه ملی در این حکم همه بخش‌های سازمان اعم از معاونت‌ها، مراکز، ادارات کل، مجموعه‌ها، موسسات و شرکت‌های وابسته را موظف کرده است به صورت مستمر با قائم مقام رئیس سازمان در امور اقتصادی همکاری‌های لازم را داشته باشند.

حسین رضی کارشناسی ارشد رشته معارف اسلامی و تبلیغ و دکتری رشته فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) است.

وی از سال ۱۳۸۰ عضو هیات علمی دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما، در فاصله سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹ معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما و از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ مشاور رییس سازمان صدا و سیما بوده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است