کاظم نظری از تماشاخانه‌های شهرزاد و نوفل‌لوشاتو بازدید کرد/ از سالن‌های خصوصی حمایت می‌کنیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۱

کاظم نظری از تماشاخانه‌های شهرزاد و نوفل‌لوشاتو بازدید کرد/ از سالن‌های خصوصی حمایت می‌کنیم

کاظم نظری عصر روز جمعه در بازدیدی که به صورت سرزده و با همراهی رییس شورای ارزشیابی و نظارت انجام شد از سالن‌های خصوصی بازدید کرد و در جریان مسائل این سالن‌ها قرار گرفت.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز حضور خود در اداره کل هنرهای نمایشی با همراهی سیدوحید فخر موسوی رییس شورای ارزشیابی و نظارت عصر روز جمعه نوزدهم اسفندماه با حضور سرزده در تماشاخانه‌های شهرزاد و نوفل‌لوشاتو از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و مشکلات این دو مجموعه قرار گرفت.

قاسم جعفری مدیر تماشاخانه شهرزاد ضمن ارایه گزارش و تشریح مشکلات از این تماشاخانه به افتتاح سالن ویژه کودکان و نوجوانان تا پایان خرداد اشاره و آمادگی خود را نسبت به همکاری با اداره کل هنرهای نمایشی و برگزاری دومین جشنواره تئاتر شهرزاد اعلام کرد.

کاظم نظری در این دیدار تماشاخانه شهرزاد را یکی از مؤثرترین تماشاخانه‌های موجود به شمار آورد و قول همکاری معنوی را با این تماشاخانه در صورت تولید آثار فاخر داد.

بازدید از سالن‌ها و گروه‌های در حال تمرین و اجرا از جمله برنامه‌هایی بود که در بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از آن مجموعه صورت گرفت.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با حضور در تماشاخانه نوفل لوشاتو ضمن دیدار با داوود نامور مدیر این تماشاخانه در جریان اختصاص سالنی ویژه نمایش‌های آیینی سنتی و نمایش‌های ایرانی تا یک ماه دیگر قرار گرفت.

او ضمن در جریان قرار گرفتن مسائل و مشکلات این مجموعه پیشنهاد داد تا نمایشنامه‌های منتشر شده توسط این اداره کل در اختیار تماشاخانه‌های خصوصی قرار گیرد و به عنوان یک پیشنهاد به گروه‌های نمایشی مطرح شود و به تبع آن از طرف اداره کل هنرهای نمایشی نیز تحت حمایت ویژه قرار گیرند.

نظری همچنین در بازدید از پشت‌صحنه نمایش «مارادونا» با مهران رنجبر و عوامل این نمایش نیز گفتگو کرد.

مدیرکل هنرهای نمایشی در جریان این دیدار بر لزوم تسریع در پیگیری و مرتفع کردن موانع پیش روی فعالیت تماشاخانه‌ها برای رسیدگی و حل مشکلات مجموعه تماشاخانه‌های خصوصی خبر داد.

بازدید شب گذشته کاظم نظری از تماشاخانه های خصوصی از سری بازدیدهای دوره‌ای مدیرکل هنرهای نمایشی از بخش‌های مختلف است که به صورت مستمر، هماهنگی و برنامه‌ریزی خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است