اتمام مهلت ارسال اثر به جشنواره «سایه»/ تولید فیلمنامه‌های کوتاه حمایت می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴
دو خبر از سینما؛

اتمام مهلت ارسال اثر به جشنواره «سایه»/ تولید فیلمنامه‌های کوتاه حمایت می‌شود

مهلت ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه «سایه» به اتمام رسید و گروه هنری پرستیژ رویداد حمایت از تولید بهترین‌های فیلمنامه‌های کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن را به زودی برگزار خواهد کرد.
به گزارش صبا، رویداد حمایت از تولید فیلمنامه‌های کوتاه در بخش های داستانی، مستند و انیمیشن توسط گروه هنری پرستیژ به مدیریت ارسلان کرباسچیان با همکاری پلتفرم ودیو به مدیریت پویان صدقی با هدف حمایت از تولید فیلم‌ کوتاه و استعداد‌های درخشان در این زمینه برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می توانند از ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت ودیو برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد فرهنگی اقدام کنند.

۲۸۰ اثر به سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه «سایه» ارسال شد

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی و ارتباط با رسانه جشنواره ملی سایه، مهلت ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه دانشجویی سایه که ۳۰ بهمن ماه اعلام شده بود پس از یک بار تمدید از سوی دبیرخانه جشنواره به اتمام رسید.

۲۸۰ فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره سایه ارسال شده است که ۱۳۶ فیلم داستانی، ۶۱ فیلم در بخش سال اولی، ۳۴  فیلم مستند، ۲۰ فیلم تجربی و ۲۹ فیلم کوتاه از فارغ‌التحصیلان هستند که این تعداد آثار بعد از بازبینی هیات انتخاب سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی سایه وارد رقابت جشنواره خواهند شد.

سیزدهمین دوره‌ جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه ‌‌‌‌‌‌‌‌سایه از اسفند ماه ۱۴۰۰ الی اردیبهشت ۱۴۰۱ به دبیری محمدحسین یاوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است