اسامی برگزیدگان هجدهمین جشنواره‌ هنرهای نمایشی کانون | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۸

اسامی برگزیدگان هجدهمین جشنواره‌ هنرهای نمایشی کانون

برگزیدگان هجدهمین جشنواره‌ هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های نمایش صحنه‌ای زنده_ عروسکی و نمایشنامه‌نویسی معرفی شدند.

 

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برگزیدگان هجدهمین جشنواره‌ هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های نمایش صحنه‌ای زنده_عروسکی و نمایشنامه‌نویسی معرفی شدند.

هیات داوران این جشنواره در بخش نمایشنامه‌نویسی سه اثر را به عنوان برگزیده، دو اثر را شایسته قدردانی و سه اثر دیگر را شایسته قدردانی برای پرداختن به ادبیات فارسی معرفی کردند.

داوران این دوره در بخش نمایش صحنه‌ای زنده_ عروسکی دو اثر به عنوان نمایش برگزیده، دو اثر برگزیده اول و دوم بازیگری، یک اثر شایسته قدردانی بازیگری، دو اثر برگزیده اول و دوم عروسک‌گردانی، یک اثر شایسته قدردانی عروسک‌گردانی، یک اثر متن برگزیده نمایشنامه و یک اثر به عنوان نمایش برگزیده کارگردانی و یک اثر شایسته قدردانی کارگردانی معرفی کردند.

یک نمایش به عنوان برگزیده، یک اثر شایسته قدردانی طراحی و ساخت عروسک و دو اثر به عنوان برگزیده طراحی صحنه در بخش نمایش صحنه‌ای هجدهمین جشنواره‌ هنرهای نمایشی کانون انتخاب شدند.

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرد و تا پایان سال جاری ۹۸ مرحله استانی آن برگزار شد.

هیأت داوران متشکل از حسن دادشکر پیشکسوت تئاتر کودک و نوجوان، آزاده پورمختار بازیگر، عروسک‌گردان و گوینده عروسکی و سامی صالحی‌ثابت کارگردان و مدرس تئاتر، برگزیدگان بخش‌های صحنه‌ای زنده _ عروسکی و بخش نمایشنامه‌نویسی را معرفی و در بخش نمایش کتابخانه‌ای از طرح‌ها و ایده‌های منتخب قدردانی کرده‌اند.

دبیرخانه هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی اظهار امیدواری کرده است در سال ۱۴۰۱ با بهبود نسبی اوضاع و شرایط، امکان اکران عمومی نمایش‌های برگزیده در تهران و استان‌ها فراهم شود.

لوح سپاس و جوایز برگزیدگان و شایستگان قدردانی به‌ زودی ارسال خواهد شد.

اسامی برگزیده بخش صحنه ای زنده_عروسکی را از اینجا بخوانید.

اسامی برگزیدگان بخش نمایشنامه نویسی را از اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است