داستان فصل دوم سریال «نجلا» از نجف و کربلا شروع می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۳

داستان فصل دوم سریال «نجلا» از نجف و کربلا شروع می‌شود

فصل دوم سریال «نجلا» در مرحله تصویربرداری در شهرهای نجف و کربلا در کشور عراق قرار دارد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، فصل دوم سریال «نجلا» که سریال نوروزی و رمضانی سال ۱۴۰۱ شبکه سه معرفی شده است، در مرحله تصویربرداری در شهرهای نجف و کربلا در کشور عراق قرار دارد.

سریال «نجلا ۲» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از ابتدای نوروز ۱۴۰۱ تا پایان ماه رمضان⁩ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار صبا، تصویربرداری فصل دوم این سریال به دلیل ادامه‌دار بودن روند داستان فصل اول، از شهرهای نجف و کربلا در عراق شروع شده است و تصویربرداری دیگر سکانس‌های این سریال در لوکیشن‌های مختلفی مانند جنوب تهران، آبادان و خرمشهر، زندان انجام خواهد شد. همچنین گفته شده است که داستان فصل دوم در قسمت های اولیه در عراق و کربلا و نجف خواهد بود.

بازیگران سریال «نجلا ۲» عبارتند از حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله‌ دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده‌ فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی، سامان خلیلیان و با هنرمندی هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان.

عرفان طهماسبی خواننده جوان موسیقی تلفیقی و محلی خواننده تیتراژ این سریال است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است