مسعود صادقلو بالاخره در تهران روی صحنه رفت/ کیلومترها برای این لحظه دویده‌ام | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱
صبا گزارش می‌دهد؛

مسعود صادقلو بالاخره در تهران روی صحنه رفت/ کیلومترها برای این لحظه دویده‌ام

مسعود صادقلو در دومین شب از تور کنسرت تهران خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، مسعود صادقلو خواننده و ترانه سرای موسیقی پاپ شب گذشته ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۲ روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برای مخاطبان خود ۱۷ قطعه را زنده اجرا کرد.

مسعود صادقلو جزو خواننده‌های نسل جدید موسیقی پاپ است که در پنج سال گذشته با انتشار قطعه‌های متعدد و ویدیوهای اینستاگرامی از اجرای زنده خود، مخاطبان زیادی را برای خود جمع کرده است. این خواننده در حال حاضر رکورد بالاترین اجرای زنده دو سال اخیر را در خارج از تهران دارد و در جزیره کیش و دیگر شهرها بالغ بر ۷۰ سانس اجرا کرده است و حالا بعد از سال‌ها فعالیت موسیقایی در ۲۱ و ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ برای اولین بار اجرای خود در تهران به همراه گروه نوازندگان خود روی صحنه برد.

گروه نوازندگان این خواننده به رهبری ارکستر اشکان دباغ شامل وحید عبیدی گیتار نایلون، ایمان توسلی گیتار الکتریک، میلاد و مهرداد عالمی ویولون، اردلان کاظمی کیبورد و لانچ پد، محمد شعبانی پرکاشن، پیمان لطیفی درامز، رسول مُحکی گیتار باس باس و علیرضا کبریایی صدابردار است.

مسعود صادقلو در سانس اول کنسرت ۲۲ اسفند خود قطعه‌های «نیمه گمشده»، «رفت»، «مسکن»، «برگرد دوباره»، «دیوونه بازی»، «زده بارون»، «خلوت»، «یار قدیمی»، «آخر شب»، «آهن ربا»، «بی آرایش»، «شب آهنگی»، «سه حرفی»، «چتر»، «حالا حالا ها»، «بی عاطفه» و «دورهمی» را اجرا کرد و بعضی از قطعه‌ها را هم دوبار با همخوانی و استقبال طرفداران خود خواند که اجرای این تعداد قطعه کمی بیش‌تر از حد معمول بود که دیگر خواننده‌های پاپ روی صحنه می‌خوانند.

مسعود صادقلو به قول خودش جزو خواننده‌های مولف است که هم ترانه قطعه‌های خودش را می‌سراید و هم ملودی آن‌ها را می‌سازد، خواننده‌هایی مانند، محسن یگانه، مهدی احمدوند، روزبه بمانی، رستاک حلاج، سیامک عباسی، سینا پارسیان، محمد لاریان و… این ویژگی موسیقایی را در آثار خود دارند. البته فعالیت با ترانه سراهایی مانند حسن علیشیری، مهدی ایوبی، حسین غیاثی و… هم برای ارتقای سطح موسیقی پاپ خیلی تاثیرگذار بوده است.

این خواننده بین قطعه‌های خود خیلی کم صحبت کرد و بیشتر تلاش کرد با شوخی‌ها و ارتباط بیشتر با مخاطبان خود اجرای بهتری را روی صحنه داشته باشد و در همین باره خطاب به حاضران در سالن گفت: من اگر کم صحبت می‌کنم برای این است که بتوانم قطعه‌های بیشتری را برای شما اجرا کنم.

وی عنوان کرد: لازم است بدانید از جایی که من ایستاده‌ام تا ردیف صندلی مهمان حداکثر دو متر فاصله است، ولی من برای رسیدن از جایگاه خواننده مهمان در کنسرت‌ها به اجراکننده کنسرت کیلومترها دویده‌ام و سال‌ها برای حضور روی صحنه تهران صبر و تلاش کرده‌ام.

در پایان این خواننده وعده کنسرت‌های متعدد در سال جدید را به طرفداران خود در تهران و دیگر شهرهای کشور داد.

از جمله مهمانان کنسرت شب گذشته مسعود صادقلو می‌توان به احمد ایراندوست، علی پروین، حسن یزدانی، محسن مسلمان و… اشاره کرد.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است