علیرضا کوشک جلالی و «جنون محض» در سال ۱۴۰۱ | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۴۸

علیرضا کوشک جلالی و «جنون محض» در سال ۱۴۰۱

علیرضا کوشک‌جلالی نمایش «جنون محض» را در سال۱۴۰۱ به صحنه می‌برد.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی گروه، علیرضا کوشک‌جلالی نویسنده، مترجم، مدرس و کارگردان تئاتر قصد دارد در سال ۱۴۰۱ با همراهی گروهی از بازیگران و عوامل، نمایش «جنون محض» نوشته مایکل فرین را روی صحنه بیاورد.

علیرضا کوشک جلالی برنده جایزه افتخاری تئاتر شهر کلنِ آلمان است. وی عضو دائمی هیات ژوری انتخاب بهترین شخصیت تئاتری کلن نیز هست. کوشک‌جلالی عضو کانون کارگردانان آلمان و ایران و دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت ارشاد است. او از سال ۱۳۶۳ در آلمان به عنوان نویسنده و کارگردان مشغول کار است. این نویسنده باتجربه تئاتر، برای نمایشنامه «پا برهنه، لخت، قلبی در مشت» جایزه نمایشنامه نویسی آلمان را دریافت کرد.

همچنین پنج نمایشنامه از او به زبان آلمانی در انتشارات تاتر مونیخ آلمان به چاپ رسیده است. بیش از ۲۵ نمایشنامه، ترجمه، دفتر شعر، قصه، تحقیق و… از او در انتشارات قطره، نمایش، افراز، مهر نوروز و آماره به چاپ رسیده است.

او تاکنون بیش از ۴۵ نمایش در آلمان و ۳۵ نمایش در ایران روی صحنه برده است و  ۵اثر از او در سال‌های اخیر نامزد بهترین اجراهای کشور آلمان بوده‌اند. او در ادامه فعالیت‌های تئاتری خود در کشور آلمان، در سال ۱۳۸۷ برای اولین بار، به عنوان کارگردان اپرا، در شهر دورتموند، یک اپرای مخصوص کودکان را به صحنه برد.

در نمایش نمایش «جنون محض» حمیدرضا علی‌نژاد و هاتف کلاته به عنوان تهیه کننده و بهزاد جاودان‌فرد به عنوان مجری طرح علیرضا کوشک جلالی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است