سهیلا گلستانی از ۱۴ فروردین با «خُماری» می‌آید/ توضیحات نویسنده و کارگردان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴

سهیلا گلستانی از ۱۴ فروردین با «خُماری» می‌آید/ توضیحات نویسنده و کارگردان

نمایش «خماری» به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی‌ از روز چهاردهم فروردین ماه سال 1401 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، «خماری» عنوان یکی از تازه ترین نمایش های تئاترشهر است که از روز چهاردهم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی‌ در تالار قشقایی این مجموعه میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود.

امین بهروزی‌ نویسنده و کارگردان تئاتر درباره این اثر نمایشی بیان کرد: کلیت متن «خماری» درباره این مفهوم است که اصلاً پدیده خماری چیست و در عملکرد هر فرد چه تأثیری می‌گذارد؟ به شکلی که فردی که به هر صورت دچار پدیده خماری شده است برای مبارزه با آن می‌تواند دست به هر کاری بزند و این پدیده می‌تواند ربطی هم به مواد مخدر نداشته باشد.

او افزود: این نمایشنامه به لحاظ ساختاری متفاوت و در عین حال ساده است که دربرگیرنده ترکیب‌های صدایی و تصویری مختلفی است.

بهروزی در پایان اظهار کرد: «خماری» از لحاظ فضاسازی شباهت‌هایی به نمایش‌های قبلی‌ من دارد اما از نظر شیوه اجرایی تجربه جدیدی است. داستان نمایش هم در یک بستر رئالیستی اتفاق می‌افتد اما در بخش‌هایی از مرزهای واقعیت عبور می‌کند و وارد فضایی غیرواقعی و خیالی می‌شود.

سهیلا گلستانی، محسن حسن زاده، پردیس شیروانی، خالق استواری و ایمان دبیری گروه بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می‌دهند.

نیلوفر عباسی و مهدی عباسی دستیاران کارگردان و برنامه ریز، مریم اردکانی چپمن مشاور روانشناسی، ایده پردازی و متن، کامیاب امین‌عشایری طراح صحنه، سهیلا گلستانی طراح لباس، علی شیرخدایی طراح ویدیو، بهروز سیفی طراح صدا و موسیقی، امیر صداقتی طراح گرافیک، مونا مقدم عکاسی و ساخت تیزر، میثم صفری طراح نور، بهاره اسدی طراح گریم، مریم زمانی و یاسمین شعبانی مدیران صحنه، ریحانه ضرابی اجرای لباس، وهاب یحیی‌زاده دستیار طراح صحنه، سعید فغانی، محسن سمیعی و ابوذر فغانی دکور گروه اجرایی نمایش «خماری» را تشکیل می دهند.

انتهای چیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است