«عیدانه عموپورنگ» و «بسته پیشنهادی» در روزهای پایانی سال روی آنتن شبکه دو | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۰
دو خبر از شبکه دو سیما؛

«عیدانه عموپورنگ» و «بسته پیشنهادی» در روزهای پایانی سال روی آنتن شبکه دو

دو ویژه برنامه «عیدانه عموپورنگ» و «بسته پیشنهادی» از پنجشنبه ۲۶ اسفند از شبکه دو سیما پخش می‌شوند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، شبکه دو سیما امسال با دو برنامه در روزهای پایانی سال با مخاطبان خود همراه است. برنامه «عیدانه عموپورنگ» از ۲۶ اسفند همزمان با نیمه شعبان با اجرای داریوش فرضیایی و سپند امیرسلیمانی روی آنتن می‌رود.

در این ویژه‌برنامه که تا تحویل سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت، علاوه بر دعوت از چهره‌های مطرح سینما، تئاتر، تلویزیون و همچنین خوانندگان، نمایندگانی از بدنه مردم و جامعه و همچنین مشاغل اجتماعی مختلف نیز حضور خواهند داشت تا در کنار بازیگران مجموعه «کلبه عموپورنگ» و دیگر هنرمندان عیدانه‌ای برای مخاطبان تدارک ببینند.

اجرای این برنامه را داریوش فرضیایی و سپند امیرسلیمانی برعهده دارند که هر کدام به فراخور زمان بندی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته میزبان میهمانان خواهند بود.

«عیدانه عموپورنگ» از ۲۶ تا ۲۸ اسفند از ساعت ۲۱ تا حوالی ساعت ۲۳ پخش می‌شود و ۲۹ اسفند نیز بعد از اذان ظهر تا ساعات ابتدایی تحویل سال همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

ویژه برنامه بسته پیشنهادی در ایام نیمه شعبان روی آنتن شبکه دو

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، برنامه «بسته پیشنهادی» در سه روز پایانی سال و در ایام منتهی به نیمه شعبان سه ویژه برنامه شبانه در نظر گرفته است که به صورت زنده از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

این ویژه برنامه‌ها در سه شب از فردا پنجشنبه ۲۶ اسفند از ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود و میزبان چهره‌های مختلفی از میان مردم و هنرمندان خواهد بود.

«بسته پیشنهادی» در چند ماهی که روی آنتن رفت هر هفته سه چهره حال خوب کن را که از میان هنرمندان، ورزشکاران و به خصوص مردم عادی بودند به نظرسنجی گذاشت و در قسمت اخیر ۲۰ چهره از میان آنها انتخاب و دوباره به رای گذاشته شد که در اولین ویژه برنامه نتیجه این نظرسنجی نیز مشخص می‌شود.

«بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی و تهیه کنندگی الهه بهبودی راهنمای حال خوب است و تلاش دارد بسته‌ای از پیشنهادهای مرتبط با این حال خوب را به مخاطبش عرضه کند.

این برنامه هر هفته جمعه‌ها ساعت ۲۱ پخش می‌شد و در سه قسمت پایانی آن در سال ۱۴۰۰ پنجشنبه، جمعه و شنبه ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است