«سوربان» اولین برنامه قرن جدید رادیو صبا شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۶

«سوربان» اولین برنامه قرن جدید رادیو صبا شد

رادیو صبا با ویژه برنامه «سوربان» به تهیه كنندگی محمد كیانی در اولین لحظات سال و قرن جدید همراه مخاطبان می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، همزمان با آغاز سال و قرن جدید، شبکه‎ رادیویی صبا با ویژه برنامه‎ تحویل سال با عنوان «سوربان» به استقبال بهار می‌‎رود.

محمد کیانی تهیه کننده برنامه «سوربان» که به صورت زنده در ساختار ترکیبی روز دوشنبه اول فروردین ساعت ۱۵ پخش می‌شود، گفت: «سوربان» به معنی نگهبان سور و شادی است. این برنامه از سه استودیو روی آنتن می‌رود، که در استودیو شماره یک لاله جلال آبادی، مهبد قناعت پیشه و امیر اکبری تعامل با مخاطب و گفتگوهای زنده را دنبال می‌کنند.

وی افزود: در استودیوی شهر فرنگ فریبا باقری با اهالی شهرفرنگ برای روایت داستان‌های مختلف هم کلام می‌شود و در استودیوی دیگر برنامه نیز برندگان مسابقه «بیست شو» حاضر می‌شوند و جوایز خود را از مجری برنامه احمدرضا موسوی دریافت می کنند. احمدرضا موسوی با همراهی علیرضا کیانی مقلد صدا در این استودیو در فضایی شاد میزبان مهمانانی از شبکه و خارج شبکه است.

کیانی درباره بخش‌های مختلف این برنامه عنوان کرد: خوانش بخش‌های ویژه لحظات تحویل سال توسط امیر حسین مدرس صورت می‌گیرد و در لحظات نزدیک به تحویل سال ارتباطی هم با استودیوی رادیو در مشهد مقدس برقرار می‌شود.

وی درباره مهمان‌های ویژه این برنامه بیان کرد: سهراب مشهدی زاده نوازنده نی انبان مهمان این برنامه است که برایمان از ساز می‌گوید و به صورت زنده می‌نوازد و علیرضا امینی در این روز از موسیقی‌های طنز مردمی می‌گوید و با همراهی گروهش به صورت زنده قطعاتی را تقدیم مخاطبان می‌کند.

تهیه کننده «سوربان» در پایان خاطرنشان کرد: سیاه بازی دیگر آیتم این ویژه برنامه است که توسط شهرام مسعودی کارگردان تئاتر و علی یدللهی نویسنده و کارگردان تئاتر برای مخاطبان اجرا می‌کنند.

ویژه برنامه سال تحویل روز دوشنبه اول فرودین از ساعت ۱۵ با اجرای مهبد قناعت پیشه، امیر اکبری و لاله جلال آبادی و به تهیه کنندگی محمد کیانی همراه مخاطبان می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است