«خفتگان چشم باز» را روی صحنه می‌برم/ بازی در نقش دلقک شاه عباس در «مستوران» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۰
جواد انصافی در گفتگو با صبا:

«خفتگان چشم باز» را روی صحنه می‌برم/ بازی در نقش دلقک شاه عباس در «مستوران»

جواد انصافی نویسنده، کارگردان و بازیگر نمایش «خفتگان چشم باز» از اجرای دور دوم این نمایش از 7 فروردین ماه در پردیس تئاتر شهرزاد خبر داد.

 

جواد انصافی بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا درباره نمایش سیاه بازی «خفتگان چشم باز» اظهار کرد: نمایش سیاه ‌بازی «خفتگان چشم باز» را از تاریخ ۲۵ بهمن الی ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ در سالن استاد جعفر والی مجموعه تئاتر محراب روی صحنه بردم و این نمایش در دور دوم اجرا از ۷ الی ۱۷ شهریور در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

او افزود: امیرمحمد و امیرحسین انصافی، علی خازنی، محمدرضا قربانی، حمید رئوف، رضا معراجی و… در نمایش «خفتگان چشم باز» حضور دارند.

انصافی اظهار کرد: در نمایش «خفتگان چشم باز» بازیگر زن نداریم و یک نفر بازیگر مرد در نقش زن پوش حضور دارد.

کارگردان نمایش «نوروزخوانی» عنوان کرد: در «خفتگان چشم باز» با بازی در سه نقش متفاوت علاوه بر نویسندگی و کارگردانی اثر حضور دارم.

کارگردان نمایش «جوحی و کدخدا» مطرح کرد: قرار است تا در صورت یافتن اسپانسر نمایش سیاه بازی دیگری را در بهار ۱۴۰۱ روی صحنه ببرم که به موضوع فرش ایرانی می پردازد.

کارگردان نمایش کمدی موزیکال «کل عنایت» اعلام کرد: در ایام نوروز نمایش کوتاه «عمو نوروز و حاجی فیروز و بهار» را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پارک لاله روی صحنه می برم.

این کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر خاطرنشان کرد: به تازگی در نمایش پنج قسمتی به کارگردانی احمد درویشعلی برای پخش در نیمه شعبان از شبکه دوم سیما بازی داشته ام.

جواد انصافی در پایان گفت: در سریال «مستوران» به کارگردانی مسعود آب‌پرور در نقش دلقک شاه عباس حضور دارم که امیدوارم مخاطبان از تماشای کار لذت ببرند.

تصویربرداری فصل نخست مجموعه تلویزیونی «مستوران» به کارگردانی مسعود آب‌پرور و سید جمال سید حاتمی و تهیه‌‎کنندگی عطا پناهی براساس داستان‌های کهن ایرانی پس از یکسال در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ به روزهای پایانی خود رسید.

همزمان با روزهای پایانی تصویربرداری «مستوران»، مراحل فنی این سریال نیز در حال انجام است و برای پخش در سال ۱۴۰۱ از صداوسیما آماده نمایش می‌شود.

حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی‌پور، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی، یدالله شادمانی، جواد انصافی، قربان نجفی، محمد اشکانفر، حمیدرضا معدنکن، الهه خادمی، عبدالرضا نصاری و علی دهکردی از جمله بازیگرانی‌اند که در فصل نخست «مستوران» مقابل دوربین قرار گرفته‌اند.

تازه ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج در ۲۶ قسمت برگرفته از قصه های کهن ایرانی است که مجری طرح این مجموعه «استودیو بادبان» است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است