«یک شهر تنهایی» براساس داستانی واقعی ساخته شده است/ دختری که دلباخته آقای معلم شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۹
سیروس همتی در گفتگو با صبا:

«یک شهر تنهایی» براساس داستانی واقعی ساخته شده است/ دختری که دلباخته آقای معلم شد

سیروس همتی بازیگر سینما و تلویزیون از عشق سوری دختر عاشق پیشه اردبیلی به سرباز معلم اردبیلی در فیلم «یک شهر تنهایی» سخن گفت.

سیروس همتی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های اخیر تصویری خود در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا عنوان کرد: آخرین کار سینمایی که در سال ۱۴۰۰ در آن حضور داشتم فیلم سینمایی «یک شهر تنهایی» به کارگردانی مجتبی سعیدزاده بود.

او افزود: در فیلم سینمایی «یک شهر تنهایی» نقش معلمی را بازی می کنم که دوران سرباز معلمی خود را در شهرستان الموت قزوین می گذراند و خواهر یکی از شاگردانش عاشقش می شود.

بازیگر فیلم سینمایی «زن‌ها فرشته اند» بیان کرد: این معلم پس از پایان دوران خدمتش به اردبیل بازمی گردد و سوری نیز به عشق او راهی اردبیل می شود و باقی عمر خود را در این شهر می گذراند.

بازیگر سریال «نیسان آبی» اظهار کرد: «یک شهر تنهایی» براساس یک اتفاق واقعی و از روی زندگینامه سوری دختر عاشق و دلباخته ای ساخته شده که برای افراد زیادی آشناست و با یک جستجو در اینترنت زندگینامه اش قابل مطالعه است.

بازیگر فیلم سینمایی «انفرادی» درباره بازی در نقش هایی که مصداق واقعی در جامعه دارند، خاطرنشان کرد: بازیگر باید نه تنها برای این نقش که براساس واقعیت نوشته شده است، بلکه برای تمام نقش هایی که بازی می کند، براساس تحقیق پیش برود.

بازیگر فیلم سینمایی «مارمولک» اظهار کرد: تحقیق میدانی کمک می کند تا لایه های پنهان شخصیت با تحقیق و بررسی برای شناخت بهتر نقش نمایان شود.

بازیگر فیلم سینمایی «پابرهنه در بهشت» بیان کرد: من بر طبق تحقیقاتی که با سفر به اردبیل درباره این شخصیت انجام دادم، متوجه شدم که این معلم برخلاف نظر آنچه در جامعه گفته می شود هیچ قولی در رابطه با ازدواج به سوری نداده بوده است.

بازیگر سریال «خاک سرخ» عنوان کرد: در واقع برادر سوری قصد داشته خواهرش با دوستش که از وضع مالی خوبی برخوردار بوده ازدواج کند و حتی معلم را تهدید به قتل کرده و آن معلم برای حفظ آرامش و حرمت خانواده شهر الموت را ترک می کند.

این بازیگر تصریح کرد: تحقیقات من درباره زندگی سوری به حدود چهار سال پیش بازمی گردد. در آن زمان به عنوان داور جشنواره تئاتر سفری به اردبیل داشتم و به طور اتفاقی با این شخصیت و داستان زندگی اش آشنا شدم البته که در آن زمان نمی دانستم روزی قرار است نقشی در فیلم زندگی او ایفا کنم.

سیروس همتی در پایان با اشاره به دیگر فعالیت های هنری اش گفت: در حال حاضر مشغول بررسی پیشنهاد بازی در یک سریال تلویزیونی و یک فیلم سینمایی هستم که چون هنوز به پای قرارداد نرسیده و قطعی نشده‌اند، در زمان دیگری در مورد آنها صحبت خواهم کرد.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است