کدام فیلم‌ها در روز پنجم نوروز ۱۴۰۱ پخش می‌شوند/ «مارمولک» باز هم پخش شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴

کدام فیلم‌ها در روز پنجم نوروز ۱۴۰۱ پخش می‌شوند/ «مارمولک» باز هم پخش شد

تلویزیون در پنجمین روز از تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ هجده فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده است که از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌روند.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «فرزند جنوب»، «کودک ۵۰ ساله»، «شش خرابکار در قطار»، «موج انفجار ۲»، «نابخشودنی»، «زنبوری به نام مایا»، «تحت حمایت»، «مارمولک»، «پنگوئن بلوم»، «نفس»، «آشپزباشی»، «رمی»، «مرحله نهایی»، «ران معیوب»، «فهرست مقدس»، «ملاقات»، «ول وله» و «رسوایی ۲» ۱۸ فیلم‌ سینمایی و تلویزیونی و انیمیشنی هستند که در روز جمعه ۵ فروردین ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی جدید «فرزند جنوب» به کارگردانی بری الکساندر براون جمعه ۵ فروردین ماه ساعت ۱۱ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی جولیا اورموند، سیه نا گیلری، لوسی هیل، لوکاس تیل، برایان دنهی، لودی لین و شمیر اندرسون خواهیم دید که در پی قوانین سخت گیرانه نژاد پرستی یک سفید پوست قیام می کند و اعتراض خود را اعلام می دارد. او با حضور در کمیته رنگین پوستان آمریکا در هسته مرکزی برنامه ریزی برای شورش و تحصن علیه قوانین نژاد پرستانه تلاش مستمر می کند و موجب می شود طی ۵ سال ۱۷ بار دستگیر و راهی زندان شود. مسیری که او پیش می گیرد موجب می شود که همسر سفید پوست و دوستان سفیدش او را ترک کنند اما …

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی جدید «کودک ۵۰ ساله» به کارگردانی عباس شوقی جمعه ۵ فروردین ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم درباره پژمان، نوجوانی بی ادب و سر به هواست که صحبت های پدر و مادر و مدیر و معلمانش هیچ تاثیری در تغییر رویه او ندارد. غذای او همیشه غذاهای آماده و فست فود، چیپس و پفک و تنقلات و نوشابه می باشد. او که در رویای قوی شدن به سر می برد، تصمیم به خوردن داروهای نیروزا می گیرد. در پی مصرف این داروها و در کنار رژیم غذایی نامناسب، پژمان در سن نوجوانی دچار سکته قلبی و مغزی شده و به کما می رود. در زمانی که او به کما رفته، مرد میانسالی که در واقع آینده پژمان است به رویای او آمده و آینده بسیار بدی که او در پی رفتارهای نادرستش برایش به وجود آمده را به او نشان می دهد. پژمان با مشاهده آینده تباهش، پشیمان شده و …

مهدی صبایی، مجید مشیری، شهرام عبدلی و ساغر عزیزی در فیلم تلویزیونی «کودک ۵۰ ساله» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی جدید «شش خرابکار در قطار» به کارگردانی بنجامین ادوارد جمعه ۵ فروردین ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم با بازی آندره دوژولیر، ژروم کامندیور و جاناتان لمبرت درباره آنتوان پدری حدودا ۴۰ ساله است که قرار است پسر خودش و گروهی از بچه ها را برای تعطیلات به کوهستان آلپ ببرد. در ایستگاه قطار بنجامین، پدربزرگ یکی از بچه ها هم برای کمک به بنجامین با آنتوان همراه می شود. آنها بچه ها را سوار قطار می کند و خودشان بیرون از قطار منتظر یکی دیگر از بچه ها که دختری با بهره هوشی پایین است، می‌مانند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی جدید «موج انفجار ۲» به کارگردانی هرمان یاو جمعه ۵ فروردین ماه ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی اندی لاو، چینگ وان لاو و نی نی خواهیم دید که فونگ مامور توانمند اداره خنثی سازی بمب در یک ماموریت و بر اثر انفجار یک پایش را از دست می دهد. او مدت ها با پای مصنوعی تمرین می کند تا دوباره توانایی بدنی خود را به استاندارد لازم برساند. او حتی در تمام آزمون های بدنی نمره اش از حد نصاب بالاتر است اما روسای اداره تصمیم می گیرند او را به بخش اداری منتقل کنند، اما …

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی جدید «نابخشودنی» به کارگردانی نورا فینگشیدت جمعه ۵ فروردین ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

این فیلم با بازی ساندرا بولاک، جان برنتال و وینسنت دونوفریو، درباره روث اسلتر دختر جوانی است که با خواهر ۵ ساله اش زندگی می کند و پدر و مادر آن دو مدتی قبل فوت کرده اند. به دلیل بدهی به بانک، وقتی که کلانتر و مامور بانک برای بیرون انداختن آنها از خانه شان مراجعه می کنند، در اثر یک حادثه کلانتر مضروب شده و کشته می شود.

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی جدید «زنبوری به نام مایا» به کارگردانی نوئل کلیری جمعه ۵ فروردین ماه ساعت ۹:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

این فیلم با بازی بنسون جک، آنتونی کوکو، جک گیلیز، جیمی جیمز و ایتون تس مایر، درباره مایا، زنبوری کوچک و سختکوش است که یک روز به همراه بهترین دوستش ویلی، یک ملکه مورچه را از خطر نجات می‌دهند. اما او خودش را در میان یک مبارزه حماسی با دشمنان می‌یابد که آن‌ها را به جهان‌های جدید عجیبی می‌برد و…

فیلم سینمایی جدید «تحت حمایت» به کارگردانی مارتین کمپل جمعه ۵ فروردین ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

این فیلم با بازی مایکل کیتون، ساموئل ال. جکسون و مگی کیو، درباره مودی یک قاتل حرفه ای است که در یک ماموریت در ویتنام دختری به نام آنی را که والدینش را کشته است با خود به لندن برده و او را تحت آموزش قرار می دهد و از وی یک قاتل حرفه ای می سازد. مودی به طرز مشکوکی در خانه اش به قتل می رسد و آنی به دنبال یافتن ردی از قاتل که حدس می زند ادوارد هایز هدف آخرشان باشد به ویتنام برمی گردد.

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «مارمولک» به کارگردانی کمال تبریزی جمعه ۵ فروردین ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش شد.

این فیلم درباره رضا مثقالی معروف به رضا مارمولک دزد سابقه داری است که بارها دستگیر و زندانی شده، اما در آخرین دستگیری، اتهام او سرقت مسلحانه‌است.

در این فیلم پرویز پرستویی، بهرام ابراهیمی، شاهرخ فروتنیان، رضا سعیدی، سیروس همتی، مهران رجبی، رعنا آزادی ور و فریده سپاه منصور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «پنگوئن بلوم» به کارگردانی گلندین ایوین جمعه ۵ فروردین ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی آندرو لینکولن، جکی ویور و نائومی واتس؛ داستان زندگی خانواده بلوم متشکل از پدر، مادر و سه فرزند پسر است که به دنبال اتفاقی که برای مادر خانواده سَم می افتد و سقوطش از یک ارتفاع، او فلج شده و ویلچر نشین می شود. در این بین روزی یک جوجه کلاغ به خانه آنها وارد شده و مراقبت و نگهداری از این جوجه، به نوعی امید به زندگی را در سم تقویت می کند. با توجه به رنگ سیاه و سفید جوجه کلاغ نام او را پنگوئن می گذارند. در نهایت جوجه کلاغ بزرگ شده و توان پرواز پیدا می کند، اما…

فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار جمعه ۵ فروردین ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

خلاصه داستان فیلم از این قرار است که بهار دختر بچه‌ای است که به همراه پدر، دو برادر، یک خواهر و همسر پدربزرگش در منطقه‌ای حاشیه‌ای و سال‌های دهه آخر دهه ۵۰ و اول دهه ۶۰ زندگی می‌کند. بهار درس‌خوان، خیالاتی و خوش سر و زبان است و داستان ساده و شیرینی از زندگی خود را تعریف می‌کند و با این داستان‌ها تاریخ عامه مردم روایت می‌شود. بهار در سال‌های جنگ، روزی که در خانه تنها بوده در بمباران کشته می‌شود و تمام تخیلات و دنیای زیبایش به پایان می‌‌‌‌‌‌رسد.

مهران احمدی، پانته‌آ پناهی‌ها، شبنم مقدمی و جمشید هاشم‌پور بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «آشپزباشی» به کارگردانی کلود زیدی جمعه ۵ فروردین ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی لوئی دوفونس، ژان مارتین، ویتوریو کاپریولی و کلود زیدی خواهیم دیدکه چارلز داچمین، خوراک شناسی مشهور و ناشر راهنمای مشهور رستوران داری، نبردی سخت علیه فست فود آغاز می کند تا هنر آشپزی فرانسوی را نجات دهد و… .

فیلم سینمایی «رمی» به کارگردانی آنتونیه بلاسیر جمعه ۵ فروردین ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی دانیل آتیئول، مالیوم پاکوئین و ویرجینه لدوین، درباره رمی پسر بچه ای ده ساله ای است که با مادرش در روستایی در فرانسه زندگی می کند و همیشه برای گاوش لالایی ای می خواند که نمی داند از کجا آمده. او سال ها منتظر است که پدرش از پاریس و شغل دائمش در آنجا به خانه برگردد اما وقتی که مرد به خانه برمی گردد به رمی و مادرش حمله می کند و در آنجا رمی می فهمد که فرزند آن خانواده نیست و در نوزادی سر راه گذاشته شده و مرد خانواده با توجه با لباس های گران قیمت رمی، او را به خانه برده تا بعدا از خانواده اش مژدگانی بگیرد.

فیلم سینمایی جدید «مرحله نهایی» به کارگردانی جو کارنهان جمعه ۵ فروردین ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی مل گیبسون، فرانک گریلو و نائومی واتس داستان یک افسر نیروهای ویژه را روایت می کند که درست در روز مرگش در یک چرخه زمانی پایان نیافتنی گیر می‌کند و باید به هر طریقی که شده خودش را از این منجلاب نجات دهد که… .

شبکه کودک

فیلم سینمایی جدید «ران معیوب» به کارگردانی سارا اسمیت و ژان فیلیپ جمعه ۵ فروردین ماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید که در یک کمپانی دیجیتال برای کودکان بک ربات ساخته‌اند به عنوان بی‌باتز که می‌تواند بهترین دوست و همراه آنها باشد. ربات‌ها هر نیازی را به خصوص در رابطه با فضای مجازی جوابگو هستند. همه کودکان از این ربات‌ها بهره‌مندند بجز بارنی، یک دانش آموز مدرسه بی دست و پا که مشکل آسم نیز دارد. او مادرش را از دست داده و با پدرش و مادربزرگش زندگی می‌کند.

شبکه امید

فیلم سینمایی جدید «فهرست مقدس» به کارگردانی محمد امین همدانی جمعه ۵ فروردین ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «فهرست مقدس» روایتگر یک داستان تاریخی است که ماجرای آن در شهر نجران کشور یمن می‌گذرد و زمان آن به صد سال قبل از ظهور دین اسلام باز می‌گردد. این انیمیشن سینمایی روایتی دراماتیک، رمانتیک و تراژیک دارد و داستان آن بر اساس سفر قهرمان فیلم با نام هاران شکل گرفته‌است.

شبکه افق

فیلم سینمایی جدید «ملاقات» به کارگردانی فران کرانز جمعه ۵ فروردین ماه ساعت ۱۶ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی رید برنی، آن داود، جیسون آیزاکس و مارتا پلیمپتون خواهیم دید که جی و گیل پری پدر و مادری هستند که از مرگ پسرشان که قربانی تیراندازی در مدرسه شده، غمگین هستند، شش سال پس از این فاجعه، هر دو زوج توافق می‌کنند که با هم ملاقات کنند و…

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «ول وله» به کارگردانی امین امانی جمعه ۵ فروردین ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: شاهین یک پسر بچه ول وله است که هر روز در مدرسه و خانه خرابکاری می کند و به حرف هیچ کس گوش نمی دهد، پدر و مادرش شاغل هستند و وقت مناسبی برای او نمی گذارند و فکر می کنند که او بیش فعال است، عمه شاهین که استاد روانشناسی است توصیه می کند تا او را به روستای محل زندگی مادربزرگش ببرند تا با آزادی بیشتر بازی کند و…

بازیگران این تله فیلم نگین معتضدی، بهرام ابراهیمی، بهراد خرازی، فرشید نوابی، شیوا خسرومهر، مبین رستگار، فریبا امینیان، برسام سلیمانی، سارا قربانی، صغری آدینی، بیژن رسولی، بهشته آلیان و آدرینا افشار هستند.

شبکه سلامت (با رابط ناشنوا)

فیلم سینمایی «رسوایی ۲» به کارگردانی مسعود ده نمکی جمعه ۵ فروردین ماه ساعت ۱۱ با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود.

داستان فیلم در زمان آینده و در شهر خیالی رخ می‌دهد، شهری که مردمان آن در انجام گناه کوتاهی نمی‌کنند و در این وضعیت روحانی شهر اعلام می‌کند که به‌زودی در شهر زلزله خواهد آمد زیرا که گرفتار رذایل اخلاقی و اجتماعی شده‌اند.

اکبر عبدی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا و مهران رجبی بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است