پریناز ایزدیار اولین مهمان «مهمونی» شد/ اجرای قطعه «بلا چاو» توسط سینا ذکایی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲
صبا گزارش می‌دهد؛

پریناز ایزدیار اولین مهمان «مهمونی» شد/ اجرای قطعه «بلا چاو» توسط سینا ذکایی

پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون اولین مهمان «مهمونی» ایرج طهماسب در نوروز 1401 شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، شب گذشته پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ دومین قسمت از مجموعه نمایشی جدید ایرج طهماسب به صورت اختصاصی از نماوا پخش شد که در این قسمت، پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون اولین مهمان «مهمونی» در نوروز ۱۴۰۱ بود.

قسمت اول «مهمونی» به معرفی فضای برنامه و شخصیت‌ها و بازیگران اختصاص داشت و سیروس، نوروز و سهیلا خانم به عنوان بازیگران و نیروهای خدمتی سالن عروسی معرفی شدند.

برنامه‌های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی در این روزها با حضور مهمان‌های بسیاری همراه است که البته عمده آن‌ها به دلیل تعدد حضور در برنامه‌های مختلف جذابیت خودشان را برای مخاطب از دست داده اند. اما پریناز ایزدیار به عنوان اولین مهمان «مهمونی» ایرج طهماسب گزینه‌ای متفاوت و کمتر دیده شده بود.

پریناز ایزدیار در اکثر مواقع از قاب سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی با مخاطبان همراه بوده است و کم‌تر در برنامه‌های تلویزیونی و برنامه‌های گفتگومحور حضور داشته است.

ایرج طهماسب در میزبانی از پریناز ایزدیار در «مهمونی» با او درباره خاطره‌های کودکی‌اش صحبت کرد و او را با بازی‌های مختلف و آزمون‌های بازیگری به چالش کشید.

«مهمونی» در کنار گفتگو با شخصیت‌های برنامه و مهمان هر قسمت، یک آیتم ویژه دارد که یک هفته در میان یک نمایش کوتاه و یا یک قطعه از موسیقی ملل با حضور هنرمندان اجرا می‌شود.

قسمت اول «مهمونی» همرا با اجرای نمایش بود که در این قسمت سعید فیروزه و شعله عطایی نژاد بازیگران تاتر نمایش «جعبه شیرینی» را اجرا کردند.

اجرای موسیقی‌های ملل با حضور یک ارکستر بزرگ انجام می‌شود که سینا ذکایی رهبر، تنظیم کننده و نوازنده فلوت است و دیگر نوازندگان این ارکستر شامل علی ضرابی و رضا آذرنجات ترومپت، امیرحسام زبردست ساکسفون، رامین براتی ترومبون، طاها مظاهری گیتار، آرمان ابراهیمی گیتار باس، سهیل اباذری پیانو، سروش عمومی درامز، محمد جواد قریشی پرکاشن، سامان محمد نبی، حسین پارسافر، سعید جهانگیری، مهدی یوسف بیک، فارس مخلصیان، میثم رضایی مهر، امین عطایی، مصطفی حیات غیبی، محمود عربانی ویولن، حمیدرضا محمدی رباب و رضا محمدی تبلا هستند.

قطعه فولک ایتالیایی «بلا چاو» یا خداحافظ ای زیبا از قطعه‌های معروف موسیقی ایتالیا در قسمت دوم «مهمونی» توسط گروه سینا ذکایی اجرا شد.

در همسایگی خانه جدید ایرج طهماسب که به تازگی به آن نقل مکان کرده است یک تالار عروسی قرار دارد. این مجموعه با حضور بازیگران و عروسک‌هایی که در این تالار عروسی کار می‌کنند با چالش‌ها و اتفاق‌های بامزه‌ای همراه است که مانند دیگر آثار ایرج طهماسب گاهی در میان این داستان‌ها مسائل آموزشی را برای مخاطبان بیان می‌کند.

«مهمونی» ایرج طهماسب به همراه شخصیت‌های عروسکی جدیدی چون «شا باش»، «دی جی»، «کَته خانم»، «قیمه خانم»، «خوشگل بابا» مگس، «دوست خوشگل بابا» پشه و «بچه» که اکثر آن‌ها کارکنان سالن عروسی هستند، میزبان چهره‌های آشنای عرصه هنر و ورزش است.

«مهمونی» با صداپیشگی هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی و با حضور بازیگرانی چون علی زرمهری، سهیل رهبر زارع، سارا صبری و احمد فیاض به همراه چند عروسک جدید، به صورت اختصاصی از پلتفرم نماوا پنجشنبه‌ هر هفته ساعت ۲۰ پخش می‌شود.

جدول پخش مجموعه نمایشی «مهمونی» در تعطیلات نوروزی به این ترتیب است که قسمت سوم سه شنبه ۹ فروردین و قسمت چهارم پنجشنبه ۱۱ فروردین ساعت ۲۰ پخش می‌شود.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است