«هاشور» از صمیمی‌ترین قاب‌های تلویزیون است/ مقابل دوربین وصیت‌نامه بنویسید! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۳
سید احمد مصطفوی در گفتگو با صبا:

«هاشور» از صمیمی‌ترین قاب‌های تلویزیون است/ مقابل دوربین وصیت‌نامه بنویسید!

سید احمد مصطفوی تهیه کننده برنامه «هاشور» درباره مهمان‌ها و آیتم‌های ویژه این برنامه تلویزیونی در نوروز 1401 توضیح داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، برنامه تلویزیونی «هاشور» به تهیه کنندگی سیداحمد مصطفوی و اجرای امیر بیشه و محمدمهدی رضایی در نوروز ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۱۸ با استفاده از نمایش طنز، گفتگو با سوژه‌ها و صاحب نظران، همچنین بهره‌گیری از آیتم دوربین مخفی و گفتگو با مهمانان برنامه از شبکه افق پخش می‌شود.

سیداحمد مصطفوی در گفتگو با خبرنگار صبا درباره این برنامه تلویزیونی گفت: تولید برنامه «هاشور» از زمستان ۱۳۹۹ آغاز شد و تاکنون سه فصل متفاوت را پشت سر گذاشته است. در فصل اول «هاشور» سعی کردیم به اتفاق‌های کمتر دیده شده جامعه با حضور کارشناسان متخصص و البته ناآشنا بپردازیم. در فصل دوم «هاشور» از حضور چهره‌های شناخته شده تری به عنوان مهمان و کارشناس استفاده کردیم و در ۱۴ قسمت به موضوعات اجتماعی و روز جامعه با نگاه طنز پرداختیم.

وی درباره فصل سوم «هاشور» که ویژه برنامه نوروز ۱۴۰۱ از جمله قسمت‌های این فصل از برنامه است، توضیح داد: پس از پایان محرم و صفر سال ۱۴۰۰ فصل سوم «هاشور» آغاز شد و با شعار صمیمی‌ترین قاب برنامه‌های تلویزیونی روی آنتن شبکه افق رفت. ما معتقد هستیم که معدود برنامه‌هایی هستند که مانند «هاشور» با مهمان خود صمیمی باشند.

تهیه کننده «هاشور» عنوان کرد: در قسمت‌های قبلی فصل سوم «هاشور» مخاطبان شاهد آیتم‌هایی چون معرفی مهمان به واسطه جستجوی نام مهمان در گوگل، ساخت چند پلی بک و موسیقی برای مهمان، میز گفتگوی صمیمی، ابراز نظر مهمان درباره برخی از مسایل با بله یا خیر و یا نشان دادن ایموجی، صندلی باغ برنامه که معادل صندلی داغ است که سوالات چالشی تر با محوریت مرگ و قدرت و ثروت را مرور می‌کردیم.

مصطفوی اظهار کرد: ویژه برنامه فصل سوم «هاشور» در نوروز ۱۴۰۱ با محوریت آیتم‌های مختلف برای مهمان‌ها تدارک دیده شده است. برنامه در دو بخش بیرون استودیو که با آیتم‌های تاکسی گردی، چالش با مردم، مقواگردانی و مصاحبه طنز با مردم برنامه ریزی شده است و بین پنج الی شش آیتم دیگر که در داخل استودیو با مهمان برنامه، پیگیری می‌شود و مهمان باید به خوبی از آن مراحل عبور کند تا به مرحله پایانی برسد.

وی افزود: «هاشور» در نوروز با معرفی متفاوت مهمان آغاز می‌شود، مرحله بعدی دیواری است که مهمان باید عکس فراز و فرودهای زندگی خود را به ترتیب بچیند، آیتم بعدی میز زیستن است که مهمان در سبک زندگی‌های متفاوت مورد چالش قرار می‌گیرد.

این برنامه ساز بیان کرد: آیتم ویژه «هاشور»، آیتم مواجهه است که در هر قسمت مهمان برنامه با یک شغل خاصی رو به رو می‌شود و بدون اینکه مهمان دوم به او معرفی شود باید در یک مسابقه ۲۰ سوالی شغل او را حدس بزند. شغل‌هایی که به برنامه دعوت می‌کنیم، شغل‌هایی مانند غسال، دست فروش، پرستار تیمارستان، راننده آمبولانس و… هستند که شغل‌های عادی جامعه نیستند.

وی ادامه داد: دو مرحله آخر برنامه هم حل جدول و میز بازجویی است که این مرحله موقعیت مرگ است و مهمان باید وصیت نامه خود را مقابل دوربین‌های تلویزیون بنویسد.

مصطفوی در پایان با اشاره به اینکه «هاشور» در ماه رمضان با تغییر در دکور، محوریت سوژه‌ها و طیف مهمان‌ها روی آنتن می‌رود، گفت: «هاشور» در قسمت‌های عیدانه خود با حضور ۱۳ مهمان روی آنتن می‌رود که هر کدام از آن مهمان‌ها از یک حوزه فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و اجتماعی انتخاب شده اند.

ویژه برنامه «هاشور» در نوروز ۱۴۰۱ هر شب در ۵۵ دقیقه ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه افق می‌رود و ساعت ۲۴ نیز تکرار آن پخش می‌شود.

برخی از عوامل برنامه «هاشور» شامل سید احمد مصطفوی تهیه کننده و کارگردان، فاطمه حسین پور سردبیر، امیر بیشه و محمد مهدی رضایی مجری، امیر بیشه بازیگردان و کارگردان داخل استودیو است.

مهمان‌هایی چون مسعود فراستی، جواد خیابانی، خسرو معتضد، حامد عنقا، بهروز افخمی، وحید شمسایی، محمدرضا حسینی‌بای، علیرضا دبیر و… تاکنون در فصل سوم «هاشور» حضور داشته اند.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000