خالق «پدرخوانده» خواستار پایان جنگ اوکراین شد/ پوتین آدم حیله‌گری است | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷

خالق «پدرخوانده» خواستار پایان جنگ اوکراین شد/ پوتین آدم حیله‌گری است

فرانسیس فورد کوپولا خالق «پدرخوانده» با اشاره به نسبت نیروهای ناتو به نیروهای روسیه از پوتین خواست به جنگ پایان دهد.

به گزارش صبا  به نقل از ورایتی، فرانسیس فورد کوپولا کارگردان افسانه ای سینمای جهان طی سخنرانی خود در ضیافت نهار جوایز انجمن روزنامه نگاران آی‌سی‌جی خواست تا تهاجم روسیه به اوکراین پایان یابد.

کوپولا در این مراسم گفت: اعتراف می کنم که با پوتین و زلنسکی ملاقات کردم، زلنسکی که واقعا یک کاسب است، تمام دولت او، همه عوامل دولت او بازیگر هستند.

این کارگردان افزود: من وقتی حرف می زنم می دانم چه می گویم، اگر فقط یک جمله باید گفته شود، آن جمله این است، باید جنگ متوقف شود.

خالق «پدرخوانده» در پایان تاکید کرد: هرکسی این را می داند، تفاوت بین نیروهای ناتو و نیروهای روسیه ۲۵ برابر است. پوتین یک انسان دیوانه نیست، او آدم حیله‌گری است و اگر کسی می‌گفت بس کن و منظورش همین بود، او بس می کرد.

تهاجم روسیه به اوکراین در ۲۴ فوریه با چند حمله موشکی و هوایی به شهرهای اوکراین از جمله پایتخت این کشور آغاز شد. طی یک ماه گذشته حمله روسیه بزرگترین بحران پناهجویان اروپا از زمان جنگ جهانی دوم را به همراه داشته است و بیش از ۳٫۶ میلیون اوکراینی مجبور به ترک این کشور شده‌اند. به گفته مسئولان کشور اوکراین، حداقل سه هزار غیرنظامی در نتیجه این حمله کشته شده اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است