نمایش مجازی آثار طراحان ایرانی و خارجی از نوروز | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۳

نمایش مجازی آثار طراحان ایرانی و خارجی از نوروز

نمایشگاه مجازی «پروژه -01» در سایت گالری اعلان برپا است.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، آثار «پروژه – ۰۱» به صورت یک نمایشگاه گروهی مجازی همزمان با شروع نوسده خورشیدی با کیوریتوری جواد میرحسینی در گالری اعلان در معرض تماشا قرار گرفت.

این نمایشگاه به صورت فراخوانی و بین‌المللی از ۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ افتتاح شده است.

در بیانیه آن می‌خوانیم: «پروژه ۰۱؛ یک پروژه اختصاصی بین‌المللی-دعوتی از طرف گالری مجازی اعلان است که با شروع سال ۱۴۰۱ و همزمان با آغاز نوسده خورشیدی در ایران شکل گرفته است.

موضوع اصلی این رویداد، طراحی بر اساس آیین نوروز ایرانی است که در سه بخش طراحی برای پوستر، لوگوتایپ و کارت پستال برگزار شده است.

ـبخش پوستر در بین طراحان دنیا به اشتراک گذاشته شده است‌ـ تمامی آثار این نمایشگاه؛ به خصوص -‌پوستر- با عبارت ۱۴۰۱ /۰۱ مشخص شده است.

مراسم نوروز و سال نو از جایگاه ویژه‌ای در نزد ایرانیان برخوردار است و هر ساله ایرانیان آن را جشن گرفته و به استقبال بهار می‌روند. امسال با شروع قرن جدید این مجموعه از طراحان سراسر جهان درخواست کرد که با توجه به فراخوان ارسالی، دیدگاه و ایده خود را در این باره به تصویر بکشند.

از تمامی طراحانی که با ارسال آثار خود در این جشن با ما سهیم شدند، کمال تشکر را داریم.

سپاس از همکاران عزیز این رویداد الهام آهویی، مسعود صفاری، فاطمه کرکه‌ آبادی و دیگر دوستانی که به هر طریق به ما کمک کردند.

جواد میرحسینی، نمایشگاه گردان، ۱۴۰۱»

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به نشانی http://www.elanagi.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است