ماسوله زاگرس را در «پیک نیک» بشناسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰

ماسوله زاگرس را در «پیک نیک» بشناسید

رادیو صبا با برنامه نوروزی «پیک نیک» راهی استان چهارمحال و بختیاری می شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «پیک نیک» عنوان یکی از برنامه های نوروزی شبکه رادیویی صبا است که به صورت نمایش مستند با رویکرد طنز به معرفی جاذبه های گردشگری ناشناخته ایران می پردازد و در ایام نوروز همراه مخاطبان می‌شود.

برنامه «پیک نیک» ماجرای سفرهای آقای نیکبختی و نوه اش امیر قشنگم به جاهای کمتر شناخته شده است که در قالب نمایشی طنز به معرفی جاذبه های گردشکری جذاب می پردازد.

برنامه «پیک نیک» روز چهارشنبه دهم فروردین سفری به استان چهارمحال و بختیاری دارد و مخاطبان را با روستای سرآقا سید آشنا می کند.

سرآقا سید روستایی توریستی و پلکانی واقع در شهرستان کوهرنگ و استان چهارمحال و بختیاری است که به ماسوله زاگرس شهرت دارد و در تاریخ آبان ۱۴۰۰ با شماره ثبت ۳۳۵۰۷ در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است.

روستای سرآقا سید علاوه بر قدمت بالا و بافت تاریخی خود از جنبه های زیارتی، سیاحتی و گردشگری مورد توجه همگان قرار گرفته است و هرساله انبوهی از گردشگران از جاهای مختلف کشور و کشورهای را به خود جلب می کند.

ویژه برنامه نوروزی «پیک نیک» در ایام عید نوروز هر روز ساعت ۸:۳۰ به تهیه کنندگی و بازیگری امیر اکبری و اجرای مهبد قناعت پیشه از رادیو صبا پخش می شود و شنوندگان می توانند تکرار این برنامه را ساعت ۱۵:۳۰ بشنوند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است