تغییر در جدول پخش برنامه‌های شبکه نسیم در آستانه ماه رمضان/ «خندوانه» پخش نمی‌شود

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، پس از تعطیلات نوروزی و پخش برنامه های شبکه نسیم در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان کنداکتور شبکه نشاط و سرگرمی متناسب با ماه رمضان از یکشنبه ۱۴ فروردین تغییر خواهد کرد و براین اساس سری جدید برنامه های «بی انتها»، «مسابقه هوش برتر»، «انیمیشن جوانمردان» به پخش می رسد و برنامه های «دورهمی»، «تهمتن» و‌ «چهل تیکه» به پخش خود در ماه رمضان ادامه خواهند داد و برنامه جدید «جنگ دوست داشتنی» به جدول پخش شبکه اضافه می شود.

برنامه «بی انتها»

ویژه برنامه «بی انتها» برای لحظات افطار و سحر تدارک دیده شده است و با طراحی ویژه حال خوب را به همراهان خود منتقل خواهد کرد.

«بی انتها» با روایت حامد عسکری حدود ساعت ۱۹ و در آستانه اذان‌ مغرب پخش خواهد شد.

برنامه «هوش برتر»

فصل جدید مسابقه «هوش برتر» با سابقه ای طولانی و تجربه ای متفاوت با ساختاری کاملا خاص با اجرای آریا طاهری هر شب ساعت ۲۰ به آنتن این شبکه می آید.

برنامه «جنگ دوست داشتنی»

روایتی از آدم های جنگ با روایت زخم، جنگیدن و شهادت با حکایتی از افرادی که هر کدام قصه ای از دل جنگی دارند. جنگی که در هیچ کجای جهان دوست داشتنی نیست.

«جنگ دوست داشتنی» با میزبانی اصغر تقی زاده هرشب ساعت 22:30 از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

برنامه «دورهمی»

سری جدید «دورهمی» که از 28 اسفند با حضور چهره های شناخته به آنتن بازگشته است، پخش خود را در ماه رمضان ادامه خواهد داد. این برنامه با حضور هنرمندان، ورزشکاران با رویکرد جدید چهارشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳ پخش می شود.

برنامه «تهمتن»

مسابقه «تهمتن» در ادامه رقابت هایی که در نوروز ۱۴۰۱ به نمایش گذاشت پخش خود را در ماه مبارک رمضان بر پایه مسابقاتی از جنس سرعت، تمرکز و قدرت و آیتم‌های چالش برانگیز با اجرای بهداد سلیمی و آیدین ختایی ادامه خواهد داد و شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳ روی آنتن می رود و تلاش می کند در کنار لحظات جذاب برای خانواده ها رقابتی توام با رفاقت را بار دیگر به‌ نمایش بگذارد.

برنامه «چهل تیکه»

میزبانی از چهره ها و‌ خاطره سازان لحظات شیرین و به یادماندنی در هنر کشور که با اجرای محمدرضا علیمردانی در ادامه فصل گذشته هرشب ساعت ۲۱به روی آنتن خواهد رفت تا خاطراتی از گذشته را برای هر کدام از ما زنده و به پخش خود در این سری پایان دهد.

«انیمیشن جوانمردان»

روایت شیرین و درس آموز از تاریخ و قصه هایی از سرداران ایرانی که دلاورانه جنگیدن و مقاومت کردند در قالب پویانمایی روایت خواهد شد. این انیمیشن هر روز ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه نسیم پخش می شود.

انتهای پیام/