«کوزوو» و «پسر مریم» را آماده اکران دارم/ مشغول بازی در «حکم رشد» هستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۲
حمید ابراهیمی در گفتگو با صبا:

«کوزوو» و «پسر مریم» را آماده اکران دارم/ مشغول بازی در «حکم رشد» هستم

یک بازیگر سینما و تلویزیون از بازی در دو فیلم سینمایی «کوزوو» و «پسر مریم» خبر داد و گفت سریال «گیلدخت» با بازی او آماده پخش است.

حمید ابراهیمی کارگردان تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره فعالیت های اخیر خود اظهار کرد: در فیلم سینمایی «کوزوو» به کارگردانی میثم هاشمی‌طبا و تهیه کنندگی حسن کلامی به عنوان بازیگر حضور داشته ام.

او افزود: «پسر مریم» ساخته علی جعفر‌آبادی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و جلیل شعبانی دیگر اثر سینمایی است که در آن بازی کرده ام و آماده اکران در سینماهای سراسر کشور است.

بازیگر فیلم سینمایی «آلزایمر» با اشاره به حضورش در سریال های تلویزیونی بیان کرد: در حال حاضر مشغول بازی در سریال تلویزیونی «حکم رشد» به کارگردانی حسن لفافیان هستم.

بازیگر سریال «هوش سیاه» درباره لوکیشن های سریال «حکم رشد» توضیح داد: سریال «حکم رشد» به طور کامل در تهران فیلمبرداری می شود.

این بازیگر ادامه داد: سریال «گیلدخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی را آماده پخش از تلویزیون دارم.

حمید ابراهیمی در پایان گفت: چند پیشنهاد بازی دیگر نیز به من شده که ترجیح می‌دهم ابتدا کارهایی که مشغول آن هستم به پایان برسد و پس از آن برای حضور در فیلم های دیگر تصمیم بگیرم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است