فرزاد فرزین به حاشیه‌ها پاسخ داد/ توضیح پزشک از بیمارستان درباره بیماری خواننده پاپ | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۶

فرزاد فرزین به حاشیه‌ها پاسخ داد/ توضیح پزشک از بیمارستان درباره بیماری خواننده پاپ

فرزاد فرزین با انتشار ویدیویی درباره وضعیت سلامتی خود توضیح داد.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، امروز ۱۳ فروردین ماه در پی حواشی که برای کنسرت فرزاد فرزین خواننده پاپ در ترکیه پیش آمد، این هنرمند در صفحه اینستاگرام خود ویدیویی منتشر کرد که در آن، خودش و پزشک معالجش درباره وضعیت سلامتی این خواننده توضیح می‌دهند. برخی از افراد که با حاشیه سازی برای هنرمندان ایرانی در فضای مجازی کاسبی می کنند، اعلام کرده بودند که فرزاد فرزین به دروغ گفته است بیمار است و دلیل آن فروش نرفتن بلیت های کنسرتش بوده است.

بر اساس آنچه در این ویدیو دیده می‌شود، فرزاد فرزین در کشور ترکیه بستری است و همچنان مراحل درمان را می‌گذراند.

پزشک ایرانی معالج فرزاد فرزین در ابتدای این ویدیو درباره شرایط وی گفت: امروز حال فرزاد عزیز خیلی بهتر است. دو روز پیش حالشان خوب نبود، به خاطر مسمومیتی که داشتند و شدیدا دهیدراته بود. سدیم و پتاسیم بدنشان که پایین آمده بود، مقداری بی‌حال بودند و از هوش رفته بودند، ولی بعد از درمان در بیمارستان با همکاران تبادل نظر داشتیم. اول گفته بودند احتمال ابتلا به امیکرون هست، ولی علایم امیکرون زیاد نبود و نتیجه آزمایش‌ها بیشتر شبیه به مسمومیت بود. بعد از این که درمان شدند، امروز خوشبختانه حالشان خیلی بهتر است.

او افزود: روز اول به خاطر افتادن فشارشان از حال رفته بودند و موقعی که به اورژانس رفتند، از ایشان توموگرافی مغز گرفته شد و آزمایش‌هایی انجام گرفت. خدا را شکر خیلی جدی نبود. بعد از هیدرتاسیون و درمان، حالشان بهتر شد. خوشبختانه امروز حالشان خیلی بهتر است و فردا هم از امروز بهتر خواهد شد. جای نگرانی نیست. کمی عفونت دارند که با سرم‌تراپی و آنتی بیوتیک بهتر خواهد شد.

در ادامه فرزاد فرزین در حالی که روی تخت بیمارستان دراز کشیده بود، در این باره گفت: امروز ۱۲ فروردین است و من خواستم از همه‌تان و محبت‌تان تشکر کنم. خدا را شکر می‌کنم که این‌قدر به من لطف دارید و هیچ چیز از این برای من باارزش‌تر نیست.

او ادامه داد: خدا را شکر امروز شرایط بهتری دارم و جا دارد معذرت‌خواهی کنم از کسانی که در برنامه ترکیه قرار بود حضور داشته باشند. وظیفه برنامه‌گذار من این بوده که به آن‌ها اعلام کند و بلیت را برگرداند. ان شاالله در شرایط بهتری همدیگر را می‌بینیم.

این خواننده پاپ در پایان گفت: اگر شایعه‌ای دیدید، توجه نکنید. در این چند روز هم شرایط خوبی نداشتم، وگرنه خودم با شما صحبت می‌کردم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است