«چجوری» ویژه‌برنامه شبکه نسیم در ماه رمضان شد/ فصل سوم در مرحله پیش‌تولید

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، منتخب قسمت‌های فصل اول و دوم برنامه آموزشی و مهارتی «چجوری» که به تهیه کنندگی و اجرای پرهام عمرانی نوروز 1400 از شبکه مستند پخش شد، در ماه رمضان 1401 در 25 قسمت روی آنتن شبکه نسیم قرار می‌گیرد.

همچنین برنامه «چجوری» با گلچینی از 41 قسمت فصل اول و دوم خود از دوشنبه 15 فروردین 1401 در 25 قسمت از شبکه نسیم پخش می‌شود.

برنامه «چجوری» با هدف آموزش مهارت‌هایی که عموم مردم به دلیل تکراری و روزمره‌ای بودن آن‌ها، اطلاع کامل از نحوه انجام صحیح آن ندارند، قصد دارد تسلط مردم را به نسبت مسائل ساده و حتی پیش پا افتاده که کاملا کاربردی هستند، افزایش دهد.

این برنامه در ماه رمضان به غیر از شب‌های قدر، ساعت 16:30 از شبکه نسیم پخش می‌شود که بازپخش آن هم ساعت 4 و 7:30 روی آنتن این شبکه می‌رود.

فصل اول «چجوری» در 13 قسمت در نوروز 1400 از شبکه مستند پخش شد و فصل دوم آن هم از در 28 قسمت ار ابتدای شهریور 1400 هر جمعه ساعت 18 روی آنتن شبکه مستند قرار می‌گرفت.

فصل سوم این برنامه مهارت آموزی در مرحله پیش تولید قرار دارد و قرار است که مانند دو فصل اخیر خود از تابستان 1401 از شبکه مستند پخش شود.

شعار برنامه «چجوری» این است که «امیدواریم با دیدن برنامه ما وقت بیننده تلف نشود.»

عوامل برنامه «چجوری» عبارتند از تهیه کننده و کارگردان و مجری پرهام عمرانی، سردبیر و نویسنده معصومه حیدری، دستیار کارگردان و برنامه ریز نفیسه بیدی، مدیر تصویربرداری محسن یزدانی، مدیر صدابرداری امید نوبر، مدیر هنری و تدوینگر محسن مقصودی، گرافیست حامد فرهی و حدیث نظریان، مدیر تولید و هماهنگی محمد علی میرزایی، تصویربردار بابک نویسی و مهدی سهرابی، صدابردار امیرحسین محمدیاری و مشاور رسانه‌ای محمد کفیلی.

انتهای پیام/