«محیا»،«پهلوون»و«دست کی بالا» ویژه‌های رمضان شدند/ قصه‌گویی با گیتی خامنه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷
سه خبر از تلویزیون؛

«محیا»،«پهلوون»و«دست کی بالا» ویژه‌های رمضان شدند/ قصه‌گویی با گیتی خامنه

«محیا»، «پهلوون» و «دست کی بالا» ویژه برنامه‌های شبکه ورزش و دو سیما در ماه رمضان شدند.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، ویژه برنامه «پهلوون» با محوریت استعدادیابی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در ماه رمضان هر روز ساعت ۱۷ از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود.

برنامه «پهلوون»، ویژه استعدادیابی ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، در ماه رمضان هر روز میزبان گروه‌های مختلف ورزش زورخانه‌ای از سراسر کشور خواهد بود و هر یک از این گروه‌ها به اجرای ورزش‌ها و حرکات خود می‌پردازند.

این برنامه با هدف احیا و ترویج ورزش پهلوانی و آشنا کردن نسل جدید و علاقه‌ مندان به ورزش با آیین‌های باستانی و آموزه‌های معنوی در ورزش ایران طراحی و تولید شده است که در خلال آن وسایل، اصطلاحات، قوانین و… ورزش زورخانه‌ای نیز به مخاطبان آموزش داده می‌شود.

علیرضا اسکندریان تهیه کننده برنامه استعدادیابی «پهلوون» است و سعید شهبازی نیز اجرای این برنامه را بر عهده دارد. همچنین علی جلیلجو نیز به عنوان کارشناس در این برنامه حضور خواهد داشت.

«دست کی بالا» ویژه ماه رمضان در قاب شبکه دو

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه «دست کی بالا» ویژه مخاطبان خردسال و کودک است که علاوه بر قصه‌گویی گیتی خانم، عمو بهروز، بازیگران و شخصیت‌های عروسکی همچون توتک و زاغک نیز برای ایجاد نشاط و آموزش مطالب به زبانی کودکانه، به اجرای برنامه می‌پردازند.

«دست کی بالا» در ویژه برنامه‌ ماه رمضان خود، تغییراتی در اجرای برنامه خواهد داشت. به مناسبت این ایام، بخش کاردستی عمو فیضی حذف شده و یک کاراکتر جدید به نام «دست بالا خان» به برنامه اضافه می‌شود که بیشتر نقش مکمل دارد، او ایفاگر شخصی است که در عین خوش‌خیالی، خرابکاری‌های زیادی به وجود می‌آورد.

همچنین در برنامه این ایام، ترانه‌های این برنامه کاملاً مناسب با حال و هوای ماه رمضان تهیه و تولید شده و عنوان مثال ترانه «جشن رمضان» در برنامه خوانده می‌شود تا بچه‌ها ماه رمضان را به عنوان یک جشن بزرگ به خاطر بسپارند.

اجرای این برنامه را محمدرضا بهروز معروف به عموبهروز به عهده دارد. همچنین بخش قصه‌گویی برنامه را گیتی خامنه انجام می‌دهد. دو عروسک توتک و زاغک هم در این برنامه حضور دارند. صداپیشه عروسک‌ها فرزاد شیرمحمدی (توتک) و نازنین حقیری (زاغک) و عروسک‌گردان آنها ناصر احمدی‌فر (توتک) و احمد اکشته (زاغک) هستند.

بازیگر نقش «دست بالا خان» نیز محمود تیموری می‌باشد.

«دست کی بالا» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی سیدمحسن مناجاتی و کارگردان هنری زهرا حق‌جویی است که در ایام ماه رمضان، روزهای زوج ساعت ۱۱:۳۰ روانه آنتن این شبکه می‌شود.

مسابقه تلویزیونی «محیا» با محوریت احکام و اخلاق در شبکه دو

به گزارش صبا، شبکه دو سیما در شب‌های ماه رمضان مسابقه تلویزیونی «محیا» را برای علاقه مندان تدارک دیده است.

این مسابقه که محوریت آن آموزه‌های دینی، اخلاق و احکام است با اجرای سهیل اسعد مروج آرژانتینی دین اسلام تهیه و تولید شده است.

در مسابقه سه گروه دو نفره به رقابت می‌پردازند که می‌توانند دوست، همسر، همکار، سایر اعضای خانواده و … باشند. در انتخاب شرکت کنندگان ملاک اطلاعات دینی افراد نبوده چرا که افراد جامعه با اغلب سوالات طراحی شده در زندگی روزمره درگیر هستند.

مسابقه «محیا» کاری است از گروه معارف شبکه دو به تهیه کنندگی نصیری و با حضور سید کاظم روحبخش به عنوان کارشناس برنامه، هر روز در ایام ماه رمضان ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود و بازپخش آن نیز روز بعد ساعت ۱۴:۰۰ روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است