«از سرنوشت۴» با آزادی هاشم از زندان آغاز می‌شود/ چالش‌های تولید دانش بنیان | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۹

«از سرنوشت۴» با آزادی هاشم از زندان آغاز می‌شود/ چالش‌های تولید دانش بنیان

سریال «از سرنوشت ۴» از امشب ساعت ۲۱:۱۵ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. اتفاقات جدیدی در انتظار «هاشم» و «سهراب» ۲ بازیگر اصلی این سریال خواهد بود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، پخش سریال «از سرنوشت ۴» از امشب ۱۴ فروردین ماه، همزمان با ماه رمضان هر شب ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه دو سیما آغاز می‌شود و تکرار آن ساعت ۵:۳۰ بامداد و ۹:۲۰ روی آنتن می‌رود.

فصل جدید این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان روایتگر فراز و نشیب و چالش‌های زندگی شخصی و کاری دو شخصیت اصلی داستان یعنی «هاشم» و «سهراب» است که ایفای نقش آن‌ها را دارا حیایی و کیسان دیباج بر عهده دارند.

«هاشم» که در پایان فصل سوم روانه زندان شده بود، در آغاز فصل چهارم از زندان آزاد شده و بازگشت دوباره او به کارخانه ماجراهای جدیدی را با شریک قدیمی‌اش، «سهراب» به همراه دارد. همچنین زندگی شخصی آنها با ورود افرادی جدید و چند رخداد سمت و سوی جدیدی می‌گیرد.

عمده‌ترین مساله‌ای که در این فصل از سریال دنبال می‌شود، موانع تولید داخل بر سر راه جوانان و تشویق به تولید دانش بنیان است.

این سریال تلویزیونی در فصل جدید خود در کنار بازیگران اصلی‌اش، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، مونا کرمی و مهدیس توکلی، ۳ بازیگر جوانِ جدید را معرفی کرده است.

مهران میری، فرهنگ زرگرباشی و متین طاهری‌نیا سه چهره جدیدی هستند که در این فصل در کنار بازیگران قبلی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین بازیگران شناخته‌شده‌ای نظیر رضا داودنژاد، نگین صدق گویا، ساناز سعیدی، سولماز غنی و شاهو رستمی به فصل چهارم این سریال اضافه شده‌اند.

دیگر بازیگران «از سرنوشت ۴» عبارتند از مجید واشقانی، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، سید مهرداد ضیایی، مائده طهماسبی، رضا بنفشه خواه، مسعود انتظاری و محمد صادق ملک.

از عوامل تولید سریال هم می‌توان به تهیه‌کننده اکبر تحویلیان، کارگردان سیدمحمدرضا خردمندان، نویسندگان محمد محمود سلطانی، روح الله صدیقی و آرزو صدیقی، مدیر تصویربرداری خسرو دادگر مرام، تدوین شوکا زندباف، مدیر تولید مجتبی برهانی‌زاده، خواننده تیتراژ پایانی امین بانی، مشاور رسانه‌ای پدرام ابدان، روابط عمومی مطهره کشاورز محمدیان، دستیار تهیه‌کننده و مدیر برنامه‌ریزی نوید احمدزاده چالشتری اشاره کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است