ویژه‌برنامه شبکه سه برای جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ کلید خورد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۱

ویژه‌برنامه شبکه سه برای جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ کلید خورد

ویژه برنامه «جام 2022» شبکه سه با هدف پوشش کامل جام جهانی قطر در مرحله پیش تولید قرار گرفت.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، شبکه سه سیما با مشخص شدن حریفان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ پیش‌تولید ویژه برنامه «جام ۲۰۲۲» را آغاز کرد.

گروه ورزش شبکه سه با توجه به صعود تیم ملی ایران به متفاوت‌ ترین جام جهانی از نظر زمان و مکان برگزاری، با انتخاب تیم برنامه ساز شرایط را برای پوشش مطلوب بازی‌ها فراهم می‌کند.

به همین منظور حسین ذکایی تهیه کننده ویژه برنامه‌های جام‌های جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ به عنوان تهیه کننده ویژه برنامه «جام ۲۰۲۲» انتخاب شد تا با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه ملی پوشش حرفه‌ای این رویداد مهم را با اجرای آقایان محمدرضا احمدی، محمدحسین میثاقی، رضا جاودانی و حسین اسدی برعهده بگیرد.

جام جهانی ۲۰۲۲ قرار است از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در هشت ورزشگاه در کشور قطر برگزار شود. تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین روز بازی‌ها با تیم ملی فوتبال انگلیس در ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه ۳۰ آبان به رقابت می‌پردازد.

بازی بعدی تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه چهارم آذر با برنده پلی آف اروپا از بین تیم‌های ولز، اوکراین و اسکاتلند خواهد بود و در سومین بازی خود در ساعت ۲۲:۳۰ سه شنبه هشتم آذر با تیم ملی فوتبال آمریکا بازی خواهد کرد که همه این مسابقات به صورت زنده از شبکه سه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است