فصل یازدهم «خانه ما» به فینال رسید/ انتخاب خانواده برتر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۴۲

فصل یازدهم «خانه ما» به فینال رسید/ انتخاب خانواده برتر

قسمت آخر فصل یازدهم رئالیتی شو «خانه ما» جمعه 19 فروردین 1401 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی استودیو نوبین، «خانه ما» به کارگردانی مشترک امین کفاش‌زاده و مهدی جبین‌شناس و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی به مرحله پایانی رسید.
رئالیتی شو «خانه ما» که با شروع سال جدید آنتن شبکه سه سیما را در اختیار داشت حال با پایان نهمین قسمت خود به پایان رسیده و قرار است جمعه ۱۹ فروردین ساعت ۱۶:۴۵ آخرین قسمت آن روانه آنتن شود تا ببینیم مردم کدام خانواده را به عنوان خانواده برگزیده این رقابت یک ماهه انتخاب می‌کنند.
فصل جدید مستند مسابقه «خانه ما» با حضور ۳ خانواده در شهر قم تولید شده است که این خانواده‌ها با شروع فروردین ۱۴۰۱ رقابت خود را آغاز کردند.
«خانه ما» در این فصل تمام تلاش خود را کرده است تا توجه به محیط زیست، سواد مالی و پرورش خلاقیت در ایجاد یک کسب و کار خانوادگی را به درستی در قالب یک مستند مسابقه به تصویر بکشد و مدیریت استفاده از منابع در دسترس را در شرایط حساس و بحرانی را به مخاطبان نشان دهد.
عوامل این مستند مسابقه عبارتند از راوی: پیمان طالبی، نویسنده: احسان عمادی، مدیر تدوین: زهره احمدزاده، مدیر تصویربرداری: حسن ناحی، مدیر پروژه: عباس فراهانی سربندی، صدابردار: علیرضا سمرقندی.
جدیدترین فصل «خانه ما» تولید شده در استودیو نوبین و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است