دولت انقلابی وزارت ارشاد را در سازمان تبلیغات اسلامی ادغام کند/ وزارت فعلی هیچ اثرگذاری ندارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۳
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کرد:

دولت انقلابی وزارت ارشاد را در سازمان تبلیغات اسلامی ادغام کند/ وزارت فعلی هیچ اثرگذاری ندارد

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از ناکارآمدی وزرات ارشاد گفت که این وزارتخانه باید با سازمان تبلیغات اسلامی ادغام شود.

به گزارش صبا به نقل از خانه ملت، شهریار حیدری نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: سال‌ها رهبر انقلاب به صورت مکرر بر موضوع فرهنگ تأکید کرده‌اند و در جایی می‌فرمایند «فرهنگ مثل هوای سالم است، یعنی حیات ، یعنی زندگی».

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سال‌هاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کارآمدی خود را از دست داده و هیچ‌گونه اثرگذاری ندارد لذا از دولت سیزدهم که رویکرد انقلابی و فرهنگی دارد انتظار می‌رود در قالب یک لایحه این وزارتخانه را در سازمان تبلیغات اسلامی ادغام کند تا زیر نظر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ایفای نقش کند.

وی در پایان عنوان کرد: این وزارتخانه سال‌ها تحت تأثیر مسائل سیاسی بوده و سیاست زده شده است لذا از دولت انتظار می‌رود این کار انقلابی و جهادی را انجام دهد تا فرهنگ از ثبات لازم و اثرگذاری برخوردار باشد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است