طنز «زیر خاکی» حساب‌شده و دقیق است/ «لختگی» به‌زودی آماده اکران می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۴
گیتی قاسمی در گفتگو با صبا:

طنز «زیر خاکی» حساب‌شده و دقیق است/ «لختگی» به‌زودی آماده اکران می‌شود

گیتی قاسمی بازیگر سریال «زیرخاکی» معتقدست این سریال برای تماشاگران دوست‌داشتنی بوده است.

گیتی قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره فعالیت های اخیر خود در زمینه تصویر عنوان کرد: برای حضور در آثار سینمایی و تلویزیونی پیشنهادهای مختلفی دارم اما ترجیح می دهم در انتخاب کار دقت کنم و در آثاری حضور داشته باشم که کیفیت بالایی داشته باشند.

بازیگر فیلم سینمایی «حکم تجدیدنظر» اظهار کرد: سال گذشته در فیلم سینمایی «لختگی» به کارگردانی کاوه دهقان‌پور و تهیه کنندگی مهدی ودادی به ایفای نقش پرداختم که هم اکنون در حال پشت سرگذاشتن مراحل فنی است و به زودی آماده اکران خواهد شد.

بازیگر سریال «چک برگشتی» با اشاره به حضورش در سریال های تلویزیون مطرح کرد: به تازگی چند پیشنهاد برای بازی در سریال‌های نمایش خانگی داشته ام که یکی را به دلیل به توافق نرسیدن از نظر مالی رد کردم و چند کار دیگر را نیز به دلیل تداخل کاری قبول نکردم.

او درباره حضورش در سری سوم سریال «زیرخاکی» که به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ از شبکه یک سیما پخش شد، بیان کرد: مجموعه «زیرخاکی» از معدود کارهایی است که به لحاظ کیفی در سطح خوبی قرار دارد و از نگاه من طنز این مجموعه بسیار دقیق و حساب شده است.

بازیگر سریال «رستگاران» افزود: طنز دقیق و حساب شده مجموعه «زیر خاکی» مزیتی است که به واسطه آگاهی جلیل سامان کارگردان سریال رقم خورده است.

بازیگر سریال «پایتخت۱» با اشاره به چرایی موفقیت مجموعه «زیر خاکی» توضیح داد: نوع داستان «زیرخاکی» برای تماشاگر دوست داشتنی است و حسی از نوستالژی را در بیننده زنده می‌کند.

او ادامه داد: بازی‌ بازیگران نیز از دیگر دلایل اقبال مخاطبان نسبت به سریال است به ویژه بازی ژاله صامتی، نسرین نصرتی و پژمان جمشیدی و البته باید هدایت بازیگر جلیل سامان کارگردان کار را نیز در مدنظر داشت.

گیتی قاسمی در پایان گفت: بسیار خشنودم که مردم نقشم در سریال «زیرخاکی» را دوست داشتند به ویژه که می‌بینیم به جز قوم لر دیگر اقوام و مردم کشور نیز نقش را پذیرفته اند و با این شخصیت ارتباط برقرار کرده اند.

نغمه دانش آشتیانی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است