مجتبی امینی دبیر چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۴
با حکم رییس سازمان سینمایی؛

مجتبی امینی دبیر چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد

رییس سازمان سینمایی طی حکمی مجتبی امینی را به سمت دبیر چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منصوب کرد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی و سمعی بصری، محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی طی حکمی مجتبی امینی را به سمت دبیر چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منصوب کرد.

متن حکم دبیر چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر به این شرح است:

«جناب آقای مجتبی امینی

نظر به تجربه و تعهد، جنابعالی را به سمت دبیر چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکاء به پروردگار متعال و با عنایت به افق‌های ترسیم‌شده در نقشه گام دوم انقلاب اسلامی و راهبرد‌های کلان سازمان سینمایی مبتنی بر رویکرد «قانون‌گرایی، استانداردسازی و عدالت‌محوری» با سرلوحه قرار دادن سه ضرورت اجتناب ناپذیر سینمای ایران «اخلاق، آگاهی، امید» ضمن همراهی با اهالی فرهیخته سینما، منتقدان و اصحاب رسانه، جوانان متعهد و با دانش؛ و با توجه به اصل صرفه‌جویی و اجتناب از هرگونه تشریفات زاید و بهره‌گیری از تجارب ارزشمند گذشته و ظرفیت سینمای ایران در برگزاری رویدادِ فجر سینمای ایران همزمان با فجر انقلاب اسلامی موفق باشید.

انتظار می‌رود چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، که با ساختاری منسجم و یکپارچه در گستره ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود با اهتمام به مقوله دیپلماسی فرهنگی، درک الزامات و ضرورت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و جلب مشارکت گسترده کشورهایی که دارای مشترکات دینی، فرهنگی و گفتمانی هستند فرصتی مضاعف برای سینمای ایران در عرصه ملی و بین‌المللی فراهم آورد.

هماهنگی، همکاری و همراهی موسسات و معاونت‌های سازمان، در برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر انقلاب اسلامی، مورد نظر و حایز اهمیت است.

شایسته می‌دانم از تلاش‌ها و کمک‌های آقای مسعود نقاش‌زاده که به رغم مشغله‌های حرفه‌ای برای یک دوره دبیری این رویداد سینمایی را پذیرفته‌ بودند، قدردانی و تشکر نمایم.

محمد خزاعی

معاون وزیر و رییس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری»

مجتبی امینی عضو اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما، تهیه‌کننده، مجری طرح و مدیر تولید بیش از ۲۰ فیلم سینمایی و پیش از این مشاور رییس و معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی، دبیر سه دوره جشنواره فیلم کوتاه سما، دبیر دو دوره جشنواره چهل‌چراغ بوده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است