«انفرادی» در فروش از «دینامیت» سبقت می‌گیرد/ کُمِدی مفرح و سالم می‌سازم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۷
مسعود اطیابی در گفتگو با صبا:

«انفرادی» در فروش از «دینامیت» سبقت می‌گیرد/ کُمِدی مفرح و سالم می‌سازم

کارگردان «انفرادی» این اثر را اثری مفرح و خوش ساخت می داند که خانواده ها با امنیت خاطر می توانند به تماشای آن بنشینند.

سیدمسعود اطیابی تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره فیلم سینمایی «انفرادی» که این روزها به عنوان یکی از گزینه های اکران در اواخر ماه رمضان یا همان اکران عید فطر مطرح است، گفت: در مورد اکران فیلم سینمایی «انفرادی» صحبت هایی شده است اما هنوز قطعیتی وجود ندارد.

او افزود: فیلم سینمایی «انفرادی» به تهیه کنندگی ابراهیم عامرین در سال ۱۳۹۸ تولید شد که به دلیل شرایط کرونا مانند دیگر آثار سینمایی که در صف طولانی اکران قرار گرفتند، منتظر زمان مناسب برای نمایش ماند و امکان اکران برایش فراهم نشد.

کارگردان فیلم سینمایی «دینامیت» اظهار کرد: «انفرادی» در ژانر کمدی حادثه ای با بازی رضا عطاران، مهدی هاشمی، احمد مهرانفر و داستان در مورد سه دوست است که در یک جریان اقتصادی با هم هماهنگ می شوند و در این مسیر اتفاقات تلخ و شیرینی برایشان پیش می آید.

«انفرادی» جزو پرفروش ترین آثار سینما خواهد شد

کارگردان فیلم سینمایی «خروس جنگی» خاطرنشان کرد: «انفرادی» جزو پرفروش ترین آثار سینما خواهد شد زیرا مفرح و سلامت است و در محتوا کم فروشی نشده است و مردم و خانواده ها می توانند با امنیت خاطر به تماشای آن بنشینند‌.

کارگردان فیلم سینمایی «مصائب دوشیزه» با اشاره به بحث تبلیغات برای دیده شدن بهتر آثار توضیح داد: ما در مورد فیلم سینمایی «دینامیت» تبلیغی انجام ندادیم و خود مردم زحمت این کار را کشیدند و قطعا برای «انفرادی» نیز گروه های اولی که به تماشای کار بنشینند اولین و  بهترین مبلغ فیلم هستند.

او بیان کرد: باید در نظر داشت که کار کمدی از دیگر ژانرها سخت تر است و اگر در ساخت اثر کوتاهی شود بهترین متن کمدی هم که باشد ممکن است به سمت ابتذال برود.

کارگردان فیلم سینمایی «اخلاقتو خوب کن» خاطرنشان کرد: کمدی های مبتذل ممکن است در هفته های اول اکران مورد استقبال قرار بگیرند اما پس از آن با نظر مخاطبان اقبال عمومی از آنها کم خواهد داشت. اگر دیالوگ‌ها، شیوه اجرا و قصه‌گویی کار جذاب نباشد مردم آن را کنار می گذارند.

«انفرادی» می تواند از نظر فروش از «دینامیت» سبقت بگیرد

این کارگردان سینما افزود: فیلم سینمایی «انفرادی» با ساختاری که از آن سراغ دارم و با توجه به نمایشی که برای تعدادی از دوستان داشته ایم مخاطب را راضی نگه می دارد و جزو آثاری است که مخاطب بارها به تماشای آن خواهد نشست و می تواند از نظر فروش از «دینامیت» سبقت بگیرد.

او درباره فیلم سینمایی «دینامیت» که پس از پایان اکران حضوری‌اش روی پرده سینماهای سراسر کشور در پلتفرم های اکران آنلاین به نمایش درآمده است، گفت: خوشبختانه اکران آنلاین «دینامیت» در فروش رکورد عجیب و غریبی که حتی خود ما هم متصور نبودیم، زده است.

کارگردان فیلم سینمایی «تگزاس» ادامه داد: تاکنون تقریبا بالای ۱۱ میلیارد فروش آنلاین «دینامیت» است البته ماهواره و کانال های مختلف فیلم را کپی کرده و یکسره در حال نمایش آن هستند که همه اینها اگر وجود نداشت اتفاق عجیب تری در اکران آنلاین فیلم می افتاد اما با این حال قشری که متوجه حق و حقوق معنوی و مادی صاحبان آثار هستند با تهیه بلیت به تماشای فیلم نشسته اند.

کارگردان فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» عنوان کرد: بیش از ۱۱ میلیارد تومان فروش در حضور کوتاه مدت در اکران آنلاین و باوجود اینکه فیلم اکران پرده ای را نیز قبلا گذرانده و یک سیستم کپی غیرقانونی آن را کپی کرده و بیش از دیگر آثار از شبکه های ماهواره ای نمایش داده می شود، اتفاق خوبی است.

کارگردان فیلم سینمایی «انفرادی» در پایان بیان کرد: اواخر سال گذشته پروانه ساخت فیلم سینمایی «بخارست» را از شورای پروانه ساخت، گرفتیم و این روزها در حال معرفی بازیگران آن هستیم.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است