برگزاری وبینار دو روزه «بررسی تئاتر انقلاب اسلامی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰

برگزاری وبینار دو روزه «بررسی تئاتر انقلاب اسلامی»

اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دانشکده هنر و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره همزمان با فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی وبینار دو روزه «بررسی تئاتر انقلاب اسلامی» را برگزار می کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، همزمان با فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی وبینار دو روزه «بررسی تئاتر انقلاب اسلامی» طی روزهای شنبه بیستم و یکشنبه بیست و یکم فروردین ماه توسط دفتر انتشارات و پژوهش اداره کل هنرهای نمایشی با همکاری دانشکده هنر و معاونت پژوهشی دانشگاه سوره برگزارخواهد شد.

وبینار «زیبایی شناسی تئاتر انقلاب اسلامی» به دبیری فرزاد معافی غفاری پژوهشگر و مدرس دانشگاه طبق برنامه ریزی های انجام شده از ساعت ۱۶ تا ۱۹ روز شنبه بیستم فروردین ماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، علی منتظری، محمدعلی خبری، هوشنگ توکلی و محمود فرهنگ برگزار می شود.

«نقش استان ها در تئاتر انقلاب اسلامی» عنوان موضوع روز دوم وبینار «بررسی تئاتر انقلاب اسلامی» است که از ساعت ۱۶ تا ۱۹ روز یکشنبه بیست و یکم فروردین ماه برگزارخواهد شد.

دبیری این وبینار تخصصی بر عهده سعید اسدی مدرس دانشگاه و مدیر دفتر انتشارات و پژوهش اداره کل هنرهای نمایشی است و علی رضایی از استان هرمزگان، جهانشیریار احمدی از استان بوشهر، رضا میرمعنوی از استان گیلان، احمد سپاسدار از استان فارس، منصور حیدری از استان آذربایجان شرقی از هنرمندان و پژوهشگران حوزه تئاتر استان ها در این این وبینار با موضوع «نقش استان ها در تئاتر انقلاب اسلامی» به بحث و تبادل نظر می پردازند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست های پژوهشی مجازی دو روزه می توانند به آدرس اینترنتی http://panel.soore.ac.ir/join/egc41 مراجعه و یا از طریق تلویزیون تئاتر ایران نشست ها را دنبال کنند.

اداره کل هنرهای نمایشی به مناسبت فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه های دیگری را با مشارکت دیگر مجموعه ها و نهادهای فرهنگی تدارک دیده است که مشروح آنها طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است