زمان پخش «خانه پرتقالی‌ها» به تعویق افتاده است/ پس از عید فطر روی آنتن می‌رویم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۷
تهیه‌کننده پروژه خبر داد:

زمان پخش «خانه پرتقالی‌ها» به تعویق افتاده است/ پس از عید فطر روی آنتن می‌رویم

تهیه‌کننده سریال «خانه پرتقالی‌ها» از پخش این مجموعه بعد از عید فطر از شبکه دوم سیما خبر داد.

به گزارش صبا، دیروز جمعه ۱۹ فروردین ماه خبری مبنی بر حذف مجدد مجمومه تلویزیونی «خانه پرتقالی‌ها» از آنتن شبکه دو با وجود معرفی به عنوان سریال نوروزی عصرگاهی این شبکه، در خبرگزاری صبا منتشر شد. در این خبر با استناد به انتقال سریال «جناب عالی» از شبکه نسیم به پلتفرم تلوبیون پلاس که در نوروز اتفاق افتاد، این گمانه مطرح شده بود که مشخص نیست آیا سرنوشت «خانه پرتقالی‌ها» هم همین‌طور خواهد بود یا نه. حال غلامرضا بختیاری تهیه‌کننده این سریال، پخش اینترنتی آن را تکذیب کرد و از روی آنتن رفتن این مجموعه پس از عید فطر تاکید کرد.

بختیاری درباره دلیل تعویق پخش این پروژه گفت: دلیل اصلی تعویق پخش «خانه پرتقالی‌ها» به تصمیم شبکه دوم سیما مربوط می‌شود، در آخرین مذاکراتی که با مدیران داشتیم اعلام کردند سریال بعد از عید فطر روی آنتن خواهد رفت. با توجه به این اتفاق ما نیز تصمیم گرفتیم در فاصله چند روز مانده تا پخش اولین قسمت سریال، این خبر را رسانه‌ای کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: در واقع شایعه پخش «خانه پرتقالی‌ها» از پلتفرم تلوبیون پلاس به هیچ وجه صحت ندارد و بر اساس تصمیم مدیران تنها زمان پخش مقداری به تعویق افتاده است.

مجموعه تلویزیونی «خانه پرتقالی‌ها» به تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری و کارگردانی علیرضا شاه‌رستم‌بیگ در ۲۶ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

این سریال فضایی فانتزی و کمدی دارد و در خلاصه داستانش آمده است: در یک خانه قدیمی سه طبقه، پدربزرگ و مادربزرگ به همراه فرزندانشان زندگی می‌کنند. در قانونی نانوشته در این خانواده که وضع مالی متوسطی دارند، رسم بر این است که هر زوج صاحب چهار فرزند شود، ضمن اینکه فولکسی قدیمی در گوشه حیاط خانه پارک شده که ماجرا‌های این خانواده را در هر قسمت روایت می‌کند.

رضا فیاضی، شهین تسلیمی، بهراد خرازی، سمیرا کریمی، فرهاد بشارتی، علیرضا شاه‌رستم، شاهرخ خدایی، آیلار عباسی، مریم وحیدزاده، آوا گنجی، سهیل غلامرضاپور، شیرین محسنی، احسان استیری، مهنا سیدی، پرهام عبادی، آرتین گلچین، ترانه کوهستانی، آیلین جاهد و ایلیا دهقان بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است