جزئیات عرضه محصولات نمایشگاه اسباب‌بازی از طریق سایت دیجی‌کانون | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰

جزئیات عرضه محصولات نمایشگاه اسباب‌بازی از طریق سایت دیجی‌کانون

محصولات هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علاوه بر فروش حضوری در محل نمایشگاه، از ۲۴ تا ۲۸ فروردین در فروشگاه اینترنتی محصولات کانون در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایشگاه و بازار فروش هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز ۲۱ فروردین آغاز و علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۴ فروردین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی digikanoon.ir این اسباب‌بازی‌ها را تهیه کنند. همچنین فروش حضوری در نمایشگاه واقع در محل کانون در خیابان حجاب تهران برقرارست.

رضا برنگی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری در این‌باره توضیح داد: هر تعداد اسباب‌بازی که به تایید شورای نظارت بر اسباب‌بازی برسد و دارای استانداردهای کانون باشد، در سایت دیجی‌کانون بارگذاری می‌شود و ما از سومین روز نمایشگاه، این اسباب‌بازی‌ها را در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کانون با ۱۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسانیم.

او ادامه داد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بسته‌های خریداری شده، در مدت زمان حداقل ۷۲ ساعت به دست مصرف‌کنندگان در هر نقطه از کشور برسد.

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری اظهار کرد: فروش آنلاین اسباب‌بازی‌ها از طریق سایت تا ۲۸ فرودین ادامه دارد و در روز چندین‌بار موجودی اسباب‌بازی‌ها به‌روزرسانی می‌شود تا خریداران با مشکل مواجه نشوند.

او درباره دسته‌بندی اسباب‌بازی‌ها در سایت توضیح داد: در سایت فروشگاه اینترنتی محصولات کانون دسته‌بندی‌های مختلفی مشاهده می‌شود که در بخش بازی و سرگرمی طبقه‌بندی‌هایی ازجمله حسی-حرکتی، آموزشی-مهارتی، فکری، سازه و جورچین، شبیه‌سازی زندگی و الکتریکی و رایانه‌ای وجود دارد که مخاطبان می‌توانند بسته به سن و علاقه‌مندی خود محصولات را انتخاب و خریداری کنند.

 برنگی در پایان تصریح کرد: تاکنون نزدیک به ۱۰۰ عنوان اسباب‌بازی را در سایت بارگذاری کرده‌ایم اما مسلما در روزهای آتی این تعداد بیشتر خواهد شد. همچنین پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته و شماره تلفن ۰۲۱۸۴۰۱۴ با داخلی شماره یک در اختیار مخاطبان قرار دارد و کارشناسان ما پاسخگوی مشکلات مخاطبان و پیشنهادها و انتقادهای آن‌ها هستند.

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی مصادف با ایام ماه رمضان از ۲۱ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است