پخش بازی فولاد و شباب الاهلی از شبکه پنج/ «فوتبال برتر» در انحصار سرخابی‌هاست؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۸

پخش بازی فولاد و شباب الاهلی از شبکه پنج/ «فوتبال برتر» در انحصار سرخابی‌هاست؟

پخش مسابقه فوتبال تیم‌های شباب الاهلی امارات و فولاد ایران از شبکه پنج سیما، گمانه‌ها را درباره انحصار مسابقات داخلی شبکه سه برای سرخابی‌ها تقویت می‌کند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، دیدار تیم های شباب الاهلی امارات و فولاد ایران امشب یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۲۱:۴۵ به صورت زنده از شبکه پنج پخش خواهد شد. این بازی با گزارش رضا جعفری روی آنتن می رود.

پخش این مسابقه فوتبال از شبکه پنج سیما در حالی است که هر دو باشگاه فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان درخواست‌هایی مبنی بر پخش بازی‌هایشان از شبکه سه سیما را مطرح کرده‌اند.

پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه پس از مدت‌ها، شبکه پنج سیما میزبان پخش مسابقه زنده فوتبال بود؛ مسابقه‌ای میان تیم‌های سپاهان ایران و پاختاکور ازبکستان. در روزهای گذشته و پس از این اتفاق، به نظر می‌رسید این مسابقه به علت اهمیت فراوان برنامه «هشتگ عصر جدید» و توضیح درباره حواشی برنامه تحویل سال «عصر جدید» از شبکه سه پخش نشده است؛ چراکه این برنامه با حضور احسان علیخانی همزمان با مسابقه فوتبال، در جدول پخش شبکه سه سیما قرار داشت.

امروز ۲۱ فروردین ماه در حالی هیچکدام از دو مسابقه فوتبال تیم‌های ایرانی در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا در جدول پخش شبکه سه سیما قرار نگرفته‌اند که این شبکه، برنامه‌ای ویژه به اهمیت برنامه یادشده ندارد و مسابقه پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک نیز یک ساعت و ۱۵ دقیقه پیش از مسابقات آسیایی سپاهان و فولاد شروع می‌شود. به نظر می‌رسد سیاست شبکه سه همچنان پخش انحصاری مسابقات استقلال و پرسپولیس است و دیگر باشگاه‌ها حتی در رقابت‌های بین‌المللی که مسابقات‌شان ملی تلقی می‌شود، جایی در این شبکه ندارند.

بیشتر بخوانید

اتفاق کم‌سابقه در شبکه پنج/ ماجرای اعتراض باشگاه سپاهان و حواشی «عصر جدید» چه بود؟

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است