بازدید معاون هنری از نمایشگاه هنر انقلاب در فرهنگسرای نیاوران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰

بازدید معاون هنری از نمایشگاه هنر انقلاب در فرهنگسرای نیاوران

معاون امور هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و مدیرکل مرکز آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری از کارگاه های آموزشی هنرهای تجسمی در فرهنگسرای نیاوران بازدید كردند.

 به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه علی اکبر صفی پور مدیرکل مرکز آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری از کارگاه های آموزشی هنرهای تجسمی که به مناسبت گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی به مدت دو روز از ۱۹ تا ۲۰ فروردین در فرهنگسرای نیاوران برپا بود، بازدید و با هنرمندان گفتگو کردند.

در حاشیه این بازدید سالاری در جمع هنرمندان، ضمن گرامیداشت آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: بیستم فرودین ماه شهادت بزرگمرد عرصه هنر دفاع مقدس، شهید مرتضی آوینی است؛ او که سال ها به تصویرگری از دفاع مقدس پرداخت و خالق روایت های بسیاری از آن روزگار شد و در این راه به فیض شهادت نایل آمد.

معاون امور هنری افزود: روزگاری جوانان ما برای آرمان‌ها و ارزش‌ها جامعه مقاومت کردند و امروز در دوران جنگ نرم فرصت‌هایی است تا ارزش‌های والای جامعه را با استفاده از ابزارهای هنری به جهانیان نشان دهیم.

وی در پایان ضمن تشکر از برگزارکنندگان و هنرمندان حاضر در این کارگاه های آموزشی، هفته هنر انقلاب اسلامی را فرصت مغتنی برشمرد و به تداوم فعالیت های اینچنینی با موضوعات هنری در عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: استادان و جوانان علاقه‌مند به هنر که قلب‌شان برای ارزش‌های کشور می تپد، راویان گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه هنر و خالق نمادهای اثربخش ماندگار هنری هستند.

کارگاه‎های آموزشی هنرهای تجسمی به مناسبت گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی به همت فرهنگسرای نیاوران و با همکاری مرکز آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری و با حضور ۱۲ آموزشگاه هنری شهر تهران، ۱۴ استاد به همراه بیش از ۵۰ هنرجو در رشته های نقاشی، خوشنویسی، مجسمه سازی و قلم زنی به مدت دو روز برگزار شد.

همچنین علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «هنر انقلاب» به دبیری مسعود شجاعی طباطبایی تا ۳۰ فروردین ماه می توانند در روزهای عادی از ساعت ۱۰ الی ۱۸ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است