تمدید مهلت ارسال اثر برای دریافت کمک هزینه نشر کتاب «سینماحقیقت» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۱

تمدید مهلت ارسال اثر برای دریافت کمک هزینه نشر کتاب «سینماحقیقت»

مهلت ارسال اثر برای دریافت کمک هزینه نشر «سینماحقیقت» تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش صبا به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و پویانمایی، طرح اعطای کمک هزینه نشر «سینماحقیقت» با هدف حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و پدیدآورندگان کتاب در زمینه سینمای مستند و ارتقا و به‌روزآوری دانش سینمای مستند کشور راه‌اندازی شده و تا پایان اردیبهشت ماه آماده دریافت طرح‌های متقاضیان است.

در این رویداد آثار ارائه‌شده به دفتر پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بدون نام پدید آورنده، توسط اعضای کمیته علمی شامل احمد ضابطی جهرمی، محمد تهامی‌نژاد، شهاب‌الدین عادل و به دبیری سید مجید رحیمی مدیر تحقیقات و پژوهش مرکز گسترش بررسی و در نهایت به آثار منتخب اعتبار نشر اعطا می‌شود.

جوایز کتاب «سینماحقیقت» شامل موارد زیر است:

دیپلم افتخار به همراه اعطای کمک هزینه ۲۰۰۰۰۰۰۰۰ ریالی نشر، برای کتاب برگزیده «سینماحقیقت» و دیپلم افتخار به همراه اعطای کمک هزینه ۱۵۰۰۰۰۰۰۰ ریالی نشر برای کتاب برگزیده «سینماحقیقت».

این اعتبار در قالب عقد قرارداد حمایتی با ناشر معرفی‌شده از سوی صاحب اثر برای دو اثر درنظر گرفته می شود و مرکز حقوق اثر را تملک نمی کند. متقاضیان با مراجعه به سایت www.defc.ir  ضمن اطلاع از آئین نامه می‌توانند نسبت به ارسال اثر خود تا پایان اردیبهشت ماه اقدام کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است