فصل دوم «می خواهم زنده بمانم» ساخته نمی‌شود/ عذرخواهی می‌کنم که ما را پیش شما بدقول کردند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۵
تهیه کننده سریال «می‌خواهم زنده بمانم» خبر داد:

فصل دوم «می خواهم زنده بمانم» ساخته نمی‌شود/ عذرخواهی می‌کنم که ما را پیش شما بدقول کردند

فصل دوم سریال «می خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته ساخته نمی شود.

به گزارش خبرنگار رادیو وتلویزیون صبا، محمد شایسته تهیه کننده سریال «می خواهم زنده بمانم» که به کارگردانی شهرام شاه حسینی از فیلیمو پخش می‌شد، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از ساخته نشدن فصل دوم این سریال خبر داد.

سریال «می خواهم زنده بمانم» با بازی بازیگرانی چون حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، آناهیتا درگاهی، آزاده صمدی، علی شادمان، بابک کریمی و زنده یاد عزت اله مهرآوران از ۴ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۴ تیر ۱۴۰۰ در ۲۰ قسمت از پلتفرم فیلیمو پخش می‌شد و قرار بود که فصل دوم آن بهار ۱۴۰۱ آغاز شود.

محمد شایسته اما شب گذشته ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «به نام خدا درباره ساخته نشدن فصل بعدی سریال «می‌خواهم زنده بمانم» حرف زیاد است، که قابل گفتن نیست. از حامد بهداد، سحر دولتشاهی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی و عوامل پشت دوربین میثم مولایی، بابک کریمی، غزاله معتمد، ایمان امیدواری، محمد عزت خواه و پویا سعیدی که تا آخرین لحظه برای تعهدی که به شما مردم عزیز داشتیم کنار پروژه بودند ممنونم و قدردان محبتشان هستم. و در آخر از شما عزیزان که ما را پیش شما بدقول کردند، عذرخواهی می‌کنم. شرمنده لطف بی‌اندازه شما هستم»

داستان سریال «می خواهم زنده بمانم» در دهه ۶۰ شکل گرفته است و قرار بود که قصه شخصیت‌های آن در تولید فصل‌های دیگر ادامه پیدا کند که با اطلاع رسانی تهیه کننده آن، ادامه آن منتفی شد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است