امیدوارم هیئت انتخاب فیلم را دیده و نپسندیده باشند! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۵
واکنش تهیه‌کننده «پیلوت» به عدم راهیابی فیلمش به جشنواره فجر:

امیدوارم هیئت انتخاب فیلم را دیده و نپسندیده باشند!

«امیدوارم هیئت انتخاب فیلم را دیده و نپسندیده باشند و این نتیجه که ما دیدیم حاصل سلیقه هیئت انتخاب باشد.»
به گزارش «صبا»، محمدرضا مصباح تهیه کننده فیلم سینمایی «پیلوت» که پیش بینی می‌شد یکی از فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره ملی فجر باشد، در واکنش به عدم راهیابی این فیلم به جشنواره فجر در گفت و گو با خبرنگار «صبا» توضیح داد: ما و همه دوستانی که سینما را دنبال می کنند توقع داشتیم که «پیلوت» جزو فیلم‌های منتخب باشد. این فیلم تمام مختصات یک فیلم قابل رقابت را چه از نظر فرم و محتوا و چه از نظر کیفیت بازی بازیگران در بالاترین سطح ممکن را دارا می باشد.
وی در ادامه افزود: حال که سلیقه هیئت انتخاب بر این بوده که ما جزو فیلم های راه یافته نباشیم، به سلیقه هیئت انتخاب احترام می گذاریم اما امیدواریم مخاطب اصلی سینمای ایران که مردم هستند فیلم را ببینند و بپسندند و ان شالله در آینده اکران موفقی را پشت سر بگذاریم.
مصباح در ارتباط با فیلم های راه یافته به این دوره از جشنواره نیز توضیح داد: در بین فیلم های راه یافته به بخش مسابقه سینمای ایران آثار درخشان و کارگردانان صاحب سبکی حضور دارند. اگر بخواهم قضاوت شخصی ام را بگویم این است که «پیلوت» از لحاظ ساختارهای سینمایی با داشتن مضمونی خاص و ناب شاید از بسیاری از آثار راه یافته به بخش مسابقه قابل توجه تر است اما به هر حال تصمیم گیرنده هیات محترم انتخاب و مخاطب واقعی سینما مردم هستند.
تهیه‌کننده «پیلوت» به عدم اکران پیش از جشنواره فجر به دلیل حضور در این جشنواره اشاره کرد و توضیح داد: ما پیش از این می خواستیم فیلم را اکران کنیم، یکی از دلایلی که تصمیم گرفتیم «پیلوت» را برای جشنواره نگه داریم اصرار بعضی از بازیگران بود. جواد عزتی،سعید آقاخانی،حمیدرضا آذرنگ و بهدخت ولیان حضور درخشانی داشتند. قطعا پس از اکران مخاطبان  «پیلوت» آن را فیلمی متفاوت خواهند یافت.  اگر  فیلم در جشنواره فجر حضور می داشت یقین داشتیم در بسیاری از بخش ها کاندیدا شده و برنده جایزه  نیز می شد.
مصباح در پایان اضافه کرد: امیدوارم هیئت انتخاب فیلم را دیده و نپسندیده باشند و این نتیجه که ما دیدیم حاصل سلیقه هیئت انتخاب باشد.
وی در پایان درخصوص اکران فیلم نیز توضیح داد: ما به امید حضور فیلم در جشنواره زمان خوب اکران را هم از دست دادیم اما در تلاشیم فیلم ها را در بهترین زمان ممکن اکران کنیم اما من وظیفه خود می دانم به همه دوستان و همکارانم،  عوامل فیلم «پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان عزیز و فیلم «برمودا» به کارگردانی رهبرقنبری بزرگوار خسته نباشید بگویم و از همه آن ها تشکر کرده و مراتب تاسف خود را از این که این فرصت در اختیارشان قرار نگرفت تا هنر خود را به نمایش و رقابت بگذارند اعلام کنم.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است