برنامه کارگاه‌های هفتمین جشنواره فیلم خورشید اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۵

برنامه کارگاه‌های هفتمین جشنواره فیلم خورشید اعلام شد

 عناوین و برنامه کارگاه های هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید مشخص شد.

جشنواره فیلم مستقل خورشیدبه گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید،  عناوین و برنامه کارگاه های هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید از روز دوشنبه ۸ مهرماه آغاز می شود که در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران، در اولین روز از این برنامه ها، کارگاه های «نقش و جایگاه موسیقی در فیلم» با حضور پرواز همای و با همراهی مسعود سخاوت دوست روز دوشنبه ۸ مهر ماه از ساعت ۱۱:۱۵ تا ۱۳:۱۵ برگزار می شود.

دومین روز از جشنواره (سه شنبه ۹ مهر) با برگزاری کارگاه «بازآفرینی شهری» به عنوان کارگاه معرفی تجربه نمونه تسهیل گری از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ صبح همراه است. در ادامه روز دوم محمدرضا اصلانی کارگردان پیشکسوت سینما کارگاه «خلاقیت و تجربه گرایی در سینمای مستقل» را از ساعت ۱۱:۴۵ تا ۱۳:۱۵ برای علاقه مندان برپا می کند. در سومین روز جشنواره (چهارشنبه ۱۰ مهر)، ورکشاپ ویدئو-پرفورمنس آرت با حضور علی اتحاد از ساعت ۱۱:۴۵ تا ۱۳:۱۵ میزبان علاقه مندان  است.

در این دوره از جشنواره همچنین، سه کارگاه بین المللی با حضور سه سینماگر خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه و هندوستان نیز برگزار می شود که شامل کارگاه «پیچینگ فیلم ایرانی در اروپا» با حضور یوتا ویله از آلمان از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ روز چهارشنبه ۱۰ مهر و همچنین کارگاه «پخش فیلم کوتاه» با حضور مارک هاز از فرانسه از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ روز پنجشنبه ۱۱ مهر و گفت وگو پیرامون توسعه سینمای مستقل تجربه گرا با حضور آنوج مالهوترا از هندوستان از ساعت ۱۱:۴۵ تا ۱۳:۱۵ روز پنجشنبه ۱۱ مهر ماه می شود و همه این برنامه ها در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

حضور در این ورکشاپ ها برای همه علاقه مندان به شرط ثبت نام آزاد و رایگان است و فرآیند ثبت نام آن باید از طریق سایت آموزشگاه هنرهای نمایشی ستاره سازان به نشانی https://www.setare-sazan.ir همراه با تکمیل فرم آنلاین ثبت نام و یا تماس با شماره تلفن ۸۸۹۰۱۵۶۶  صورت گیرد.

به هنرجویانی که در تمامی کارگاه های ذکر شده حضور مشارکت گرانه و مستمر داشته باشند، گواهی معتبر علمی با امضای هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید و آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ستاره سازان اعطا خواهد شد.

هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید از ۸ تا ۱۱ مهر به دبیری مهدی یارمحمدی، در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است