مشغول بازی در «شهر پرماجرا» هستم/ «راز ناتمام» و «شهر هرت» آماده پخش است | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۰
مهدی امینی‌خواه در گفتگو با صبا:

مشغول بازی در «شهر پرماجرا» هستم/ «راز ناتمام» و «شهر هرت» آماده پخش است

مهدی امینی‌خواه مشغول بازی در فیلم تلویزیونی «شهر پرماجرا» به کارگردانی محمد بشیری است که برای پخش در عید فطر آماده می‌شود.

مهدی امینی‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود عنوان کرد: هم اکنون مشغول بازی در تله فیلم «شهر پرماجرا» به کارگردانی محمد بشیری هستم. بازی من در این کار از قبل از نوروز ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا چند روز آینده نیز فیلمبرداری آن به پایان می‌رسد. این کار یک اثر پلیسی است که برای پخش در عید فطر آماده خواهد شد.

وی افزود: حدیثه تهرانی، نیما شاهرخ شاهی، آشا محرابی و… دیگر هنرمندانی هستند که در این فیلم حضور دارند. «شهر پرماجرا» در تهران جلوی دوربین رفته است و حمید فرجی تهیه‌کنندگی این فیلم تلویزیونی را برعهده دارد.

این بازیگر درباره کارهای آماده نمایش خود توضیح داد: سریال طنزی با عنوان «شهر هرت» به کارگردانی محمدرضا ممتاز آماده پخش دارم که داریوش بابائیان تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد. علی صادقی، میر طاهر مظلومی، چهانبخش سلطانی دیگر بازیگران این سریال هستند.

امینی‌خواه تاکید کرد: سریال دیگری با عنوان «راز ناتمام» به کارگردانی علی امانی و امین امانی و نویسندگی سیدجلال‌الدین دری را آماده پخش دارم. این اثر در ژانر تاریخی تولید شده است و در آن به اتفاقات سیاسی دهه‌های اخیر ایران پرداخته شده است. این مجموعه ۲۳ قسمت دارد و در آن به فرازهایی از زندگی شهید محمدجواد باهنر پرداخته می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: برای دو سریال تلویزیونی نیز صحبت‌هایی انجام داده‌ام که به زودی با عقد قرارداد نام آنها را رسانه‌ای خواهم کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است