فروش بین‌الملل «جانوران شگفت‌انگیز» به ۱۵۰ میلیون دلار رسید/ «بتمن» ۷۵۰ میلیون را رد کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۸

فروش بین‌الملل «جانوران شگفت‌انگیز» به ۱۵۰ میلیون دلار رسید/ «بتمن» ۷۵۰ میلیون را رد کرد

«جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» با کسب 71 میلیون دلار دیگر، فروش بین الملل خود را به عدد 150 میلیون دلار رساند.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» توانست با کسب رقم فروش ۷۱٫۷ میلیون دلار از ۶۶ بازار خارجی، مجموع فروش بین‌المللی خود را به ۱۵۰٫۴ میلیون دلار برساند. با این حال به نظر می‌رسد موفقیت قسمت سوم مجموعه اسپین‌آف «هری پاتر» در حال افول است.

این فیلم پس از فروش کمتر از ۴۳ میلیون دلاری در آمریکای شمالی مجموع فروش خود را تا این لحظه به ۱۹۳٫۴ میلیون دلار رسانده است.

«جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» در این آخر هفته در فرانسه ۷٫۱ میلیون دلار فروش کرد. در مکزیک نیز ۷٫۱ میلیون دلار، برزیل ۴٫۷ میلیون دلار و کره جنوبی هم ۴٫۱ میلیون دلار به دست آورد.

«جانوران شگفت‌انگیز» در کشورهای آلمان، ژاپن و بریتانیا نیز به ترتیب ۵٫۳ میلیون دلار، ۴٫۶ میلیون دلار و ۳٫۶ میلیون دلار فروش کرد. در کشور چین نیز که تقریبا ۵۰ درصد سالن‌های سینما به دلیل کووید-۱۹ بسته شده‌اند، این فیلم ۱۴٫۷ میلیون دلار فروش داشته است.

«جانوران شگفت‌انگیز» که با بودجه هنگفت ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده است، برای کسب درآمد به فروش در گیشه بین المللی تکیه خواهد کرد. دو قسمت اول این اسپین آف، به ترتیب با ۸۱۴ میلیون دلار در سطح جهانی و ۶۵۰ میلیون دلار در سطح جهانی فروش شان را به پایان رسانده بودند و  تقریبا ۷۵ درصد از درآمد خود را از فروش بین الملل به دست آورده بودند.

در این هفته فروش فیلم «بتمن» ساخته مت ریوز نیز در سطح بین الملل از ۷۵۰ میلیون دلار گذر کرد و به این ترتیب این فیلم همچنان صاحب لقب پرفروش ترین فیلم سال تا به امروز است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است