«نرگس مست» در انتظار اکران مناسب/احتمال اکران در آذرماه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۱
عبدالله اسفندیاری:

«نرگس مست» در انتظار اکران مناسب/احتمال اکران در آذرماه

فیلم سینمایی «نرگس مست» به کارگردانی سید جلال الدین دری و تهیه کنندگی عبدالله اسفندیاری با انتظار طولانی در صف اکران ممکن است آذر ماه اکران شود.

عبدالله اسفندیاری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نرگس مست» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی و زمان اکران آن به «صبا» گفت: امیدواریم با رایزنی های انجام شده پس از ماه محرم و صفر فیلم را اکران کنیم.
وی در ادامه افزود: فیلم پروانه نمایش دارد، مشکل اصلی به تعویق افتادن اکران فیلم به دلیل اکران فیلم های هجوی است که اجازه نمایش به فیلم های دیگر را نمی دهد. امیدواریم در ماه آذر بتوانیم فیلم را اکران کنیم.

اسفندیاری در خصوص آخرین وضعیت فیلم «پسران مهتاب» که در سال ۸۱ساخته شده است و تاکنون خبری از اکران آن نشده است توضیح داد: از زمان اکران این فیلم گذشته و باید آقای ودادی کارگردان فیلم به دنبال دریافت پروانه نمایش مجدد فیلم باشند و باید تلاش کنیم در زمان مناسب فیلم را که توقیف شده است را اکران کنیم. این فیلم جزو فیلم هایی است که به فروش خوب آن بسیار امید داشتیم ولی متاسفانه با توقیف مواجه شد.

گفتنی است؛ «نرگس‌مست» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سید جلال‌الدین دری و تهیه‌کنندگی عبدالله اسفندیاری محصول سال ۱۳۹۵ است.
این فیلم داستان یک سازنده قدیمی تار است که در خانه‌اش با گروه جوانی که تمرین موسیقی می‌کنند، مراوده دارد. او در فضای ذهنی خودش استادان موسیقی ایران را گاه به جای آن‌ها تصور می‌کند و ما ترانه‌های ماندگار فارسی را از آن استادان می‌شنویم.

سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی، هومن برق نورد، متین ستوده، بهنام قربانی، امیرحسین مدرس، مهدی پاکدل، میترا حجار و … در این اثر به ایفای نقش می پردازند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است