رونمایی از «کوله‌هایی پر از لیمو»/ «حاج جلال» سی‌تایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۸

رونمایی از «کوله‌هایی پر از لیمو»/ «حاج جلال» سی‌تایی شد

مراسم رونمایی از چاپ سی‌ام کتاب «حاج جلال» و رونمایی از کتاب «کوله‌هایی پر از لیمو» سه شنبه ۳۰ فروردین برگزار شد.

به گزارش صبا، مراسم رونمایی از چاپ سی‌ام کتاب «حاج جلال» و رونمایی از کتاب «کوله‌هایی پر از لیمو» سه شنبه ۳۰ فروردین همزمان با افتتاح پردیس سینمایی مهر با حضور چهره‌های مختلف فرهنگی و مردم در شهر همدان برگزار شد.

در این مراسم محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، علی‌اکبر شیروانی مدیرعامل انتشارات سوره مهر و جمعی از مسئولان حوزه هنری تهران و همدان، شهرداری این استان، امام جمعه و تنی چند از سرداران سپاه حضور داشتند.

محمد‌مهدی سماوات رییس حوزه هنری همدان و احمدرضا جعفریان معاونت سینمایی حوزه هنری سخنرانان اولیه این مراسم بودند.

در ادامه، نماهنگی با حضور سینماداران قدیمی استان برای حضار به نمایش گذاشته شد. در این نماهنگ ابعاد مختلف بازسازی سینما قدس شهر همدان که حالا با پس از بازسازی به نام پردیس سینمایی مهر تغییر نام داده برای مهمانان به نمایش گذاشته شد.

سپس با معرفی مجری و در میان تشویق‌های مردم از برخی عوامل سینما مهر تجلیل و تشکر شد. سعید شرفی، جلال ورمزیار، مهدی قره‌خانی نژاد، مهدی بیات، محسن عسگری، امیر بهمن ازمیری و مرتضی زهره از جمله این افراد بودند.

حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی برای دقایقی پشت تریبون حاضر شد. حاجی بابایی علاوه بر این که برادر دو شهید است دو تن از دامادان خانواده خود را در جنگ تحمیلی از دست داده است.

او ضمن قدردانی از حضور مسئولان حوزه هنری و سوره مهر در این مراسم، از همه کسانی که چراغ نام و خاطره شهدا را روشن نگه داشته‌اند، قدردانی کرد.

در ادامه با حضور مسئولان و نویسندگان دو کتاب بر روی صحنه از جلد سی‌ام کتاب حاج جلال رونمایی شد. حاج جلال پدر گرانقدر حمیدرضا حاجی بابایی است که شجاعانه و با اخلاص تقدیرش را می‌پذیرد و فرزندانش را به قربان‌گاه عشق و معرفت می‌فرستد و بر آن چیزی که از سر می‌گذراند، صبر می‌کند. او در این راه دو پسر و دو دامادش را از دست می دهد. این کتاب به قلم لیلا نظری در بازار کتاب موجود است.

قرار بود در این مراسم از حاج جلال تقدیر شود که به دلیل کسالت ایشان، این امر میسر نشد.

«کوله‌هایی پر از لیمو» کتاب بعدی بود که برای اولین بار رونمایی شد. این کتاب نیز مجموعه خاطرات معلم و سردار شهید علیرضا حاجی بابایی فرمانده‌ محورهای عملیاتی غرب و جنوب به قلم محسن صیفی‌کار است. شهید علیرضا حاجی بابایی برادر گرانقدر حمیدرضا حاجی بابایی و فرزند حاج جلال هم هست.

در پایان مراسم هم به هر یک از مهمانان یک جلد کتاب «کوله‌هایی پر از لیمو» اهدا شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است